דף הבית » מה קורה? » כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

מה זה קרם קוקוס?

קרם קוקוס הוא נוזל סמיך וקרמי העשוי מבשר לבן של אגוזי קוקוס בוגרים. זהו מרכיב פופולרי במאכלים רבים מדרום מזרח אסיה, כגון קארי וקינוחים. הוא משמש גם בחלק מהמנות שאינן אסייתיות, כגון שייקים וקוקטיילים. קרם קוקוס הוא מקור מצוין לשומנים בריאים וניתן להשתמש בו כחלופה נטולת חלב לשמנת.

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

לקרם קוקוס יש חיי מדף ארוכים יחסית באחסון נכון. קופסאות שימורים לא נפתחות של קרם קוקוס יכולות להחזיק עד שנתיים במזווה. לאחר הפתיחה יש לאחסן את הקרם בכלי אטום במקרר ולהשתמש בו תוך שבוע.

אחסון קרם קוקוס

קרם קוקוס צריך להיות מאוחסן במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. אם הקרם מאוחסן בקופסת שימורים, יש לשמור אותו במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. יש לפתוח את הקופסה בזהירות ולהעביר את הקרם לכלי אטום לאחסון במקרר.

קרם קוקוס מקפיא

קרם קוקוס ניתן גם להקפיא לאחסון ארוך יותר. להקפאת קרם קוקוס מעבירים לכלי אטום ומכניסים למקפיא. יש להשתמש בקרם תוך שלושה חודשים מההקפאה. כשמוכן לשימוש, מפשירים את הקרם במקרר למשך הלילה.

שימושים לקרם קוקוס

קרם קוקוס הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. זה יכול לשמש כבסיס לקארי, מרקים ותבשילים. זה יכול לשמש גם להכנת קינוחים קרמיים, כגון גלידה, פודינגים, ורפרפרות. קרם קוקוס יכול לשמש גם כחלופה נטולת חלב לשמנת בשייקים וקוקטיילים. למידע נוסף על השימושים בקרם קוקוס, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

סיכום

קרם קוקוס הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. יש לו חיי מדף ארוכים יחסית באחסון נכון וניתן להקפיא אותו לאחסון ארוך יותר. קרם קוקוס יכול לשמש כבסיס לקארי, מרקים ותבשילים, כמו גם לקינוחים קרמיים וחלופות ללא חלב לשמנת. למידע נוסף על השימושים בקרם קוקוס, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן