דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

מה זה קרם קוקוס?

קרם קוקוס הוא נוזל סמיך וקרמי העשוי מבשר לבן של אגוזי קוקוס בוגרים. זהו מרכיב פופולרי במתכונים רבים, כולל קארי, מרקים וקינוחים. הוא משמש גם להכנת חלב קוקוס, שהוא נוזל דק יותר העשוי מאותם מרכיבים. קרם קוקוס עשיר יותר בשומן מחלב קוקוס, ויש לו טעם עשיר ועז יותר.

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

לקרם קוקוס יש חיי מדף ארוכים יחסית, אבל הוא יתקלקל בסופו של דבר. קופסאות שימורים לא נפתחות של קרם קוקוס יכולות להחזיק מעמד עד שנתיים כשהן מאוחסנות במקום קריר ויבש. לאחר הפתיחה, יש להשתמש בקרם תוך מספר ימים. אם הוא נשמר במקרר, הוא יכול להחזיק עד שבוע.

השוואה מהירה

מוצר חיי מדף
קרם קוקוס לא נפתח 2 שנים
קרם קוקוס נפתח שבוע 1

כיצד לאחסן קרם קוקוס

קרם קוקוס יש לאחסן במקום קריר ויבש. אם לא משתמשים בקרם מיד, כדאי לאחסן אותו במקרר. הקרם צריך להיות אטום היטב בכלי אטום או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת.

איך לדעת אם קרם קוקוס התקלקל

אם קרם הקוקוס התקלקל, יהיה לו ריח חמוץ ומרקם רירי. עשוי להיות לו גם צבע אפרפר-ירוק. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את הקרם.

שימושים לקרם קוקוס

קרם קוקוס הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. ניתן להשתמש בו להכנת קארי, מרקים וקינוחים. ניתן להשתמש בו גם להכנת חלב קוקוס, שהוא נוזל דק יותר העשוי מאותם מרכיבים. קרם קוקוס יכול לשמש גם להכנת חמאת קוקוס, שהיא משחה למריחה העשויה מקרם קוקוס ושמן קוקוס.

סיכום

קרם קוקוס הוא מרכיב פופולרי במתכונים רבים, אבל כמה זמן הוא מחזיק מעמד? קופסאות שימורים לא נפתחות של קרם קוקוס יכולות להחזיק מעמד עד שנתיים כשהן מאוחסנות במקום קריר ויבש. לאחר הפתיחה, יש להשתמש בקרם תוך מספר ימים. אם הוא נשמר במקרר, הוא יכול להחזיק עד שבוע. יש לאחסן את קרם הקוקוס במקום קריר ויבש ולאגור היטב בכלי אטום או בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת. אם אתה מבחין בסימנים שהקרם התקלקל, עדיף לזרוק אותו. קרם קוקוס יכול לשמש להכנת קארי, מרקים, קינוחים, חלב קוקוס וחמאת קוקוס. למידע נוסף על קרם קוקוס, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן