דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מחזיק פשתן טחון?

כמה זמן מחזיק פשתן טחון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק פשתן טחון?

מהו פשתן טחון?

פשתן טחון הוא מזון בריאות פופולרי העשוי מזרעי צמח הפשתן. הוא עשיר בסיבים, חומצות שומן אומגה 3 וחומרי תזונה חיוניים אחרים. פשתן טחון משמש לרוב כתחליף לקמח חיטה במתכוני אפייה, כתוספת לסלטים ומנות אחרות, או כתוסף תזונה.

כמה זמן מחזיק פשתן טחון?

לפשתן טחון חיי מדף קצרים יחסית ויש לצרוך אותו תוך מספר חודשים מרגע הרכישה. חיי המדף המדויקים של פשתן טחון תלויים באופן האחסון שלו. אם מאוחסנים כראוי, פשתן טחון יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים.

כיצד לאחסן פשתן טחון

יש לאחסן פשתן טחון בכלי אטום במקום קריר ויבש. אין לחשוף אותו לאור שמש ישיר או לטמפרטורות קיצוניות. עדיף לאחסן פשתן טחון במקרר או במקפיא כדי למקסם את חיי המדף שלו.

איך לדעת אם פשתן טחון התקלקל

לפשתן טחון שהתקלקל יהיה ריח וטעם מעופש. עשוי להיות לו גם צבע אפרפר ומרקם רירי. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את הפשתן הטחון ולרכוש אצווה טרייה.

טיפים למקסום חיי המדף של פשתן טחון

כדי למקסם את חיי המדף של פשתן טחון, חשוב לאחסן אותו כראוי. להלן מספר טיפים לאחסון פשתן טחון:

  • אחסן פשתן טחון בכלי אטום במקום קריר ויבש.
  • אין לחשוף פשתן טחון לאור שמש ישיר או לטמפרטורות קיצוניות.
  • אחסן פשתן טחון במקרר או במקפיא כדי למקסם את חיי המדף שלו.
  • במידת האפשר, קנו פשתן טחון בכמויות קטנות והשתמשו בו תוך מספר חודשים מרגע הרכישה.
  • בדוק את הפשתן הטחון עבור סימני קלקול לפני השימוש בו.

פשתן טחון הוא מזון בריאות מזין ורב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. עם זאת, יש לו חיי מדף קצרים יחסית ויש לצרוך אותו תוך מספר חודשים מרגע הרכישה. כדי למקסם את חיי המדף של הפשתן הטחון, חשוב לאחסן אותו כראוי בכלי אטום במקום קריר ויבש. אם מאוחסנים כראוי, פשתן טחון יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים. אם אתה מבחין בסימני קלקול, עדיף להשליך את הפשתן הטחון ולרכוש אצווה טרייה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן