דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל או ממרח מזרח תיכוני מסורתי העשוי מחומוס מבושל ומרוסק בשילוב עם טחינה, שמן זית, מיץ לימון, שום ומלח. זהו מטבל פופולרי לירקות, פיתות וקרקרים. הוא משמש גם כממרח כריכים או כבסיס למטבלים אחרים.

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

חומוס תוצרת בית יכול להחזיק עד שבוע במקרר אם מאוחסנים כראוי. חשוב לאחסן את החומוס בכלי אטום ולהשתמש בו תוך מספר ימים מהכנתו. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבוע, עדיף להקפיא אותו.

אחסון חומוס במקרר

כשמאחסנים חומוס במקרר, חשוב להשתמש בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות החומוס ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב להקפיד שהמכל לא יהיה גדול מדי, שכן החומוס לא יישאר טרי כל עוד הוא נחשף ליותר מדי אוויר.

אחסון חומוס במקפיא

אם אתם מתכננים לשמור את החומוס יותר משבוע, עדיף להקפיא אותו. כדי להקפיא חומוס, מניחים אותו בכלי אטום ומאחסנים אותו במקפיא עד שלושה חודשים. כאשר אתה מוכן להשתמש בו, הפשר אותו במקרר למשך הלילה והשתמש בו תוך מספר ימים.

טיפים לאחסון חומוס

בעת אחסון חומוס, חשוב לזכור כמה טיפים:

  • שמור חומוס תמיד בכלי אטום.
  • אין לאחסן חומוס בכלי גדול מדי, כי הוא לא יישאר טרי כל כך הרבה זמן.
  • אם אתם מתכננים לשמור את החומוס יותר משבוע, עדיף להקפיא אותו.
  • בעת הפשרה של חומוס קפוא, הפשרו אותו במקרר למשך הלילה והשתמש בו תוך מספר ימים.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מסגרת זמן
מְקָרֵר עד שבוע
מַקפִּיא עד 3 חודשים

סיכום

חומוס תוצרת בית יכול להחזיק עד שבוע במקרר אם מאוחסנים כראוי. חשוב לאחסן את החומוס בכלי אטום ולהשתמש בו תוך מספר ימים מהכנתו. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבוע, עדיף להקפיא אותו. כשמאחסנים חומוס חשוב לזכור לשמור אותו תמיד בכלי אטום ולהפשיר חומוס קפוא במקרר למשך הלילה ולהשתמש בו תוך מספר ימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן