דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל או ממרח מזרח תיכוני פופולרי העשוי מחומוס מבושל ומעוך בשילוב עם טחינה, שמן זית, מיץ לימון, מלח ושום. זהו מרכיב עיקרי בתרבויות רבות ומוגש לעתים קרובות כמתאבן או כנשנוש. חומוס עשיר בחלבון ובסיבים ומהווה מקור מצוין לויטמינים ומינרלים.

כמה זמן מחזיק חומוס ביתי?

חומוס תוצרת בית יכול להחזיק עד שבוע במקרר אם מאוחסנים כראוי. חשוב לאחסן את החומוס בכלי אטום ולשמור אותו בקירור. אם החומוס נשאר בחוץ בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

אחסון חומוס במקרר

כשמאחסנים חומוס במקרר, חשוב לוודא שהכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות החומוס ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לוודא שהחומוס אינו חשוף לשום ריחות חזקים, שכן הדבר עלול להשפיע על הטעם.

חומוס מקפיא

חומוס ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את החומוס, מניחים אותו בכלי אטום או בשקית מקפיא ומאחסנים אותו במקפיא. כשמוכן לשימוש, מפשירים את החומוס במקרר למשך הלילה.

חימום חוזר של חומוס

ניתן לחמם חומוס במיקרוגל או על הכיריים. לחימום במיקרוגל, מניחים את החומוס בקערה מתאימה למיקרוגל ומחממים 30 שניות במרווחים של 30 שניות תוך ערבוב בין לבין עד שמגיעים לטמפרטורה הרצויה. כדי לחמם על הכיריים, מניחים את החומוס בסיר ומחממים על אש בינונית-נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שמגיעים לטמפרטורה הרצויה.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מסגרת זמן
מְקָרֵר עד שבוע
מַקפִּיא עד 3 חודשים
חימום חוזר מרווחים של 30 שניות

חומוס הוא מטבל או ממרח טעים ומזין שניתן ליהנות ממנו כמתאבן או כנשנוש. חשוב לאחסן את החומוס בצורה נכונה על מנת להבטיח שהוא יישאר טרי ובטוח לאכילה. חומוס ביתי יכול להחזיק עד שבוע במקרר ועד שלושה חודשים במקפיא. בעת חימום חוזר, חשוב לעשות זאת במרווחים של 30 שניות כדי להבטיח שהחומוס לא יתחמם מדי. עם אחסון מתאים, ניתן ליהנות מחומוס תוצרת בית במשך שבועות ארוכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן