דף הבית » חדש » כמה זמן מחזיקה תמצית צמחים?

כמה זמן מחזיקה תמצית צמחים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיקה תמצית צמחים?

מהי תמצית צמחים?

תמצית צמחים היא צורה מרוכזת של עשב או צמח המיוצר על ידי מיצוי החומרים הפעילים מהחומר הצמחי. תמציות צמחים מיוצרות בדרך כלל על ידי השריית החומר הצמחי בממס, כגון אלכוהול, ולאחר מכן סינון הנוזל כדי להסיר את החומר הצמחי. הנוזל המתקבל הוא צורה מרוכזת של העשב או הצמח, והוא משמש לעתים קרובות בתרופות צמחיות ותוספי מזון.

כמה זמן מחזיקה תמצית צמחים?

חיי המדף של תמצית צמחים תלויים בסוג התמצית ובאופן האחסון שלה. ככלל, תמציות צמחים יכולות להחזיק מעמד עד שנתיים אם מאוחסנות במקום קריר ויבש. עם זאת, חלק מהתמציות הצמחיות עשויות להיות בעלות חיי מדף קצרים יותר, ולכן חשוב לבדוק את תאריך התפוגה על תווית המוצר.

כיצד לאחסן תמציות צמחים

יש לאחסן תמציות צמחים במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. כמו כן, חשוב להרחיק את התמצית מחום, שכן הדבר עלול לגרום להתפרקות החומרים הפעילים ולהיות פחות יעילים. בנוסף, חשוב להרחיק את התמצית מלחות, מכיוון שהדבר עלול לגרום לקלקול התמצית.

טיפים לאחסון תמציות צמחים

  • אחסן תמציות צמחים במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר.
  • הרחק תמציות צמחים מחום ולחות.
  • בדוק את תאריך התפוגה על תווית המוצר.
  • שמור תמציות צמחים במיכלים המקוריים שלהם.
  • אחסן תמציות צמחים במיכלים אטומים.

תמציות צמחים הן דרך מצוינת לקבל את היתרונות של עשבי תיבול מבלי לצרוך אותם בכמויות גדולות. עם זאת, חשוב לאחסן אותם כראוי על מנת להבטיח שהם יישארו יעילים. על ידי ביצוע העצות לעיל, אתה יכול להבטיח שתמציות הצמחים שלך יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן