דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לשים עוף בתנור

כמה זמן לשים עוף בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לשים עוף בתנור

כמה זמן לשים עוף בתנור

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח. אבל כמה זמן צריך להכניס עוף לתנור? התשובה תלויה בסוג העוף שאתה מבשל ובטמפרטורת התנור שלך. הנה מדריך שיעזור לך להבין את זמן הבישול הטוב ביותר עבור העוף שלך.

עוף שלם

כאשר מבשלים עוף שלם, כלל האצבע הוא לבשל אותו כ-20 דקות לכל קילו בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס. אז אם אתם מבשלים עוף במשקל 4 קילו, תצטרכו לבשל אותו כ-80 דקות. עם זאת, חשוב לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף כדי לוודא שהוא מבושל. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F.

חזה עוף

חזה עוף מבשל בדרך כלל בטמפרטורה גבוהה יותר מאשר עוף שלם. כלל האצבע הוא לבשל אותם כ-25 דקות ב-400 מעלות פרנהייט. שוב, חשוב לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף כדי לוודא שהוא מבושל. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F.

ירכי עוף

ירכי עוף מבושלות בדרך כלל בטמפרטורה נמוכה מזו של חזה עוף. כלל האצבע הוא לבשל אותם במשך כ-30 דקות ב-375°F. שוב, חשוב לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף כדי לוודא שהוא מבושל. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F.

השוואה מהירה

סוג של עוף זמן בישול טֶמפֶּרָטוּרָה
עוף שלם 20 דקות לכל קילו 350°F
חזה עוף 25 דקות 400°F
ירכי עוף 30 דקות 375°F

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת

כשמבשלים עוף בתנור, יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי להבטיח שהעוף שלכם יצא מבושל בצורה מושלמת. ראשית, הקפד לחמם את התנור שלך לפני שאתה מכניס את העוף פנימה. זה יעזור לעוף להתבשל באופן שווה. שנית, הקפידו לתבל את העוף לפני שאתם מכניסים אותו לתנור. זה יעזור להוסיף טעם לעוף. לבסוף, הקפידו לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף כדי לוודא שהוא מבושל. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F.

דעתי האישית

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח. חשוב לדעת את זמן הבישול והטמפרטורה הנכונים לסוג העוף שאתם מבשלים. ביצוע ההנחיות במאמר זה יעזור לך לקבל עוף מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. אם אתם מחפשים טיפים וטריקים נוספים לבישול עוף בתנור, צפו בסרטון YouTube הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן