דף הבית » חדש » כמה זמן לפני נטילת סיאליס?

כמה זמן לפני נטילת סיאליס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני נטילת סיאליס?

מה זה סיאליס?

סיאליס היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED) ותסמינים של היפרפלזיה שפירה של הערמונית (BPH). זה שייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5). סיאליס פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת לגבר לקבל ולשמור על זקפה.

כמה זמן לפני נטילת סיאליס?

הזמן המומלץ ליטול סיאליס לפני פעילות מינית הוא 30 דקות עד 12 שעות לפני. ניתן ליטול סיאליס עם או בלי אוכל. חשוב לציין שאסור ליטול סיאליס יותר מפעם אחת ביום.

לוקח את סיאליס מוקדם מדי

נטילת סיאליס מוקדם מדי לפני פעילות מינית עלולה לגרום לכך שלתרופה אין מספיק זמן לעבוד. זה יכול להוביל לכך שגבר לא יוכל לקבל או לשמור על זקפה. אם סיאליס נלקח מוקדם מדי, ייתכן שהוא לא יהיה יעיל באותה מידה.

לוקח סיאליס מאוחר מדי

נטילת סיאליס מאוחרת מדי לפני פעילות מינית עלולה לגרום לכך שלתרופה לא יהיה מספיק זמן לעבוד. זה יכול להוביל לכך שגבר לא יוכל לקבל או לשמור על זקפה. אם סיאליס נלקח מאוחר מדי, ייתכן שהוא לא יהיה יעיל באותה מידה.

תופעות לוואי של נטילת סיאליס

תופעות הלוואי השכיחות של נטילת סיאליס כוללות כאבי ראש, סומק, קלקול קיבה, כאבי שרירים, אף סתום וכאבי גב. תופעות לוואי חמורות יותר כוללות שינויים בראייה, אובדן שמיעה וזקפה שנמשכת יותר מארבע שעות.

מתי לפנות לרופא

אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות יותר של נטילת סיאליס, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. חשוב גם לדבר עם הרופא שלך אם אתה נוטל תרופות אחרות, שכן סיאליס עשויה לקיים איתם אינטראקציה.

סיכום

חשוב ליטול סיאליס בזמן המומלץ לפני פעילות מינית. נטילת זה מוקדם מדי או מאוחר מדי עלולה לגרום לכך שלתרופה אין מספיק זמן לעבוד, מה שמוביל לכך שגבר לא יוכל לקבל או לשמור על זקפה. חשוב גם להיות מודעים לתופעות הלוואי האפשריות של נטילת סיאליס ולפנות לטיפול רפואי אם מתרחשת אחת מתופעות הלוואי החמורות יותר.

טייק אווי מפתח

  • הזמן המומלץ ליטול סיאליס לפני פעילות מינית הוא 30 דקות עד 12 שעות לפני.
  • נטילת סיאליס מוקדם מדי או מאוחרת מדי עלולה לגרום לכך שלתרופה לא יהיה מספיק זמן לעבוד.
  • תופעות הלוואי השכיחות של נטילת סיאליס כוללות כאבי ראש, סומק, קלקול קיבה, כאבי שרירים, אף סתום וכאבי גב.
  • אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות יותר של נטילת סיאליס, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן