דף הבית » חדש » כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

מה זה תרים 25?

תרים 25 היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זהו מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5, מה שאומר שהוא פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין. זה מאפשר לגברים להשיג ולשמור על זקפה. תרים 25 זמין בצורת טבליות ונלקח דרך הפה. זה נלקח בדרך כלל 30 דקות עד שעה לפני פעילות מינית.

איך תרים 25 עובד?

תרים 25 פועלת על ידי חסימת פעולתו של אנזים הנקרא פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE-5). אנזים זה אחראי לפירוק חומר הנקרא גואנוזין מונופוספט מחזורי (cGMP). cGMP אחראית על הרפיית השרירים בפין, ומאפשרת לדם לזרום לתוך הפין ולגרום לזקפה. על ידי חסימת הפעולה של PDE-5, Tarim 25 מגביר את כמות ה-cGMP בפין, וכתוצאה מכך לזקפה.

מהן תופעות הלוואי של טארים 25?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של תרים 25 כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וסחרחורת. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול ראייה מטושטשת, שינויים בראיית הצבעים ורגישות לאור. במקרים נדירים, תרים 25 עלולה לגרום לזקפה הנמשכת יותר מארבע שעות. אם זה קורה, פנה מיד לטיפול רפואי.

למי אסור לקחת תרים 25?

תרים 25 לא מתאים לכל אחד. אסור ליטול את זה על ידי גברים הנוטלים חנקות לכאבים בחזה, מכיוון שהדבר עלול לגרום לירידה מסוכנת בלחץ הדם. זה גם לא צריך להילקח על ידי גברים שעברו התקף לב, שבץ או הפרעות קצב מסכנות חיים בששת החודשים האחרונים. גם גברים הסובלים מלחץ דם נמוך, מחלת כליות או כבד או הפרעת דימום לא צריכים לקחת תרים 25.

כמה זמן לפני קיום יחסי מין כדאי לי לקחת תרים 25?

יש ליטול תרים 25 30 דקות עד שעה לפני פעילות מינית. זה מאפשר לתרופה להשפיע ולהשיג את התוצאה הרצויה. נטילת תרים 25 מוקדם מדי לפני קיום יחסי מין עלולה לגרום לכך שהתרופה לא תפעל כראוי.

האם יש אלטרנטיבות לתרים 25?

כן, ישנן תרופות אחרות הזמינות לטיפול בהפרעות זיקפה. אלו כוללים:

  • סילדנפיל (ויאגרה)
  • Tadalafil (סיאליס)
  • ורדנפיל (לויטרה)
  • Avanafil (Stendra)

תרופות אלו פועלות באופן דומה לתרים 25, על ידי הגברת זרימת הדם לפין ומאפשרות לגברים להשיג ולשמור על זקפה.

סיכום

תרים 25 היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זה עובד על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשר לגברים להשיג ולשמור על זקפה. יש ליטול תרים 25 30 דקות עד שעה לפני פעילות מינית לתוצאות מיטביות. ישנן תרופות אחרות הזמינות לטיפול בבעיות זיקפה, כגון סילדנפיל, טדלפיל, ורדנפיל ואוונפיל. אם יש לך שאלות או חששות לגבי תרים 25, שוחח עם הרופא שלך. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על תרים 25.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן