דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

למה לצפות כשתגיעו לבנגקוק

בנגקוק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם התרבות התוססת, האוכל הטעים והארכיטקטורה המדהימה שלה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים לעיר. אבל לפני שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לבנגקוק להציע, תצטרכו לוודא שאתם מגיעים לשדה התעופה בשפע זמן לטיסה שלכם. כשתגיעו לבנגקוק, יקבלו את פניכם שדה תעופה שוקק חיים. נמל התעופה סוברנבומי הוא שדה התעופה הבינלאומי המרכזי בעיר, וזה מקום עמוס. תצטרך לוודא שיש לך את הדרכון שלך ומסמכי נסיעה אחרים מוכנים להצגה לקציני ההגירה. תצטרך גם לעבור אבטחה, אז וודא שיש לך את כל הנוזלים והאלקטרוניקה שלך במיכלים המתאימים. לאחר שחרור האבטחה, תוכל לבצע צ'ק אין לטיסה שלך. בהתאם לחברת התעופה, ייתכן שתוכל לבצע צ'ק-אין מקוון או בקיוסק. אם אתם עושים צ'ק-אין בשדה התעופה, הקפידו להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך הרבה זמן לעשות צ'ק-אין, להוריד את המזוודות ולהגיע עד השער שלך.

מה לעשות לאחר צ'ק אין

לאחר שעשיתם צ'ק-אין לטיסה, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי שתהיה לכם חוויה נעימה בשדה התעופה. ראשית, ודא שיש לך את כרטיס העלייה למטוס והדרכון שלך מוכנים להצגה לסוכני השער. כמו כן, תרצה לוודא שיש לך כמה חטיפים ומשקאות כדי להמשיך עד הטיסה שלך. אם יש לך קצת זמן נוסף, אתה יכול לחקור את שדה התעופה. יש הרבה חנויות ומסעדות להעסיק אותך. אתה יכול גם לטייל בשדה התעופה כדי לקבל תחושה טובה יותר של העיר.

טיפים לטיסה חלקה

כשתהיה מוכן לעלות לטיסה, וודא שיש לך את כל המסמכים שלך מוכנים. תצטרך להראות את הדרכון ואת כרטיס העלייה למטוס לסוכני השער. תצטרך גם לוודא שיש לך את כל הנוזלים והאלקטרוניקה שלך במיכלים המתאימים. ברגע שאתה על המטוס, וודא שחגורת הבטיחות שלך והמושב שלך במצב זקוף. אתה גם רוצה לוודא שיש לך את האוזניות שלך ובידור אחר מוכן לשימוש.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה זמן נחוץ
קבלה 2 שעות
בִּטָחוֹן 30 דקות
עֲלִייָה לַמָטוֹס 30 דקות

בסך הכל, כדאי לתכנן להגיע לשדה התעופה לפחות שלוש שעות לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך. אם תכננתם מראש ותגיעו מוקדם, תוכלו ליהנות מהטיסה ומהזמן שלכם בבנגקוק. אם אתה מחפש מידע נוסף על בנגקוק, עיין בסרטון YouTube זה לקבלת טיפים ועצות נוספות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן