דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

למה לצפות בנמל התעופה בבנגקוק

אם אתם מתכננים טיול לבנגקוק, תרצו לדעת למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה. נמל התעופה סוברנבומי בבנגקוק הוא שדה התעופה הבינלאומי המרכזי בתאילנד, והוא מקום עמוס והומה. הנה מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך. כאשר אתה מגיע לשדה התעופה, תצטרך לעבור את ההגירה והמכס. הגירה היא הצעד הראשון, ותצטרך להציג את הדרכון והוויזה שלך (אם רלוונטי). תהליך ההגירה יכול להימשך זמן מה, אז עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. לאחר שעברת את ההגירה, תצטרך לעבור את המכס. זה המקום שבו תכריז על כל פריט שאתה מכניס לארץ. תצטרך גם להצהיר על כל פריט שאתה מוציא מהארץ, כגון מזכרות או מתנות. לאחר שעברת את המכס, תצטרך לבצע צ'ק-אין לטיסה שלך. תצטרך להציג את הדרכון ואת כרטיס העלייה למטוס, וייתכן שתצטרך להציג את הויזה שלך. תהליך הצ'ק-אין עשוי להימשך זמן מה, לכן עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה.

כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק?

אז כמה זמן לפני הטיסה בבנגקוק כדאי להגיע לשדה התעופה? התשובה תלויה בכמה גורמים, כמו חברת התעופה איתה אתה טס, סוג הכרטיס שיש לך והשעה ביום. באופן כללי, עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך הרבה זמן לעבור את ההגירה והמכס, לבצע צ'ק-אין לטיסה שלך ולהגיע לשער בזמן. אם אתה טס עם חברת תעופה תקציבית, עדיף להגיע לשדה התעופה מוקדם יותר. לחברות תעופה תקציביות יש לרוב זמני צ'ק-אין קפדניים, ואם תפספסו את שעת הצ'ק-אין, ייתכן שלא תוכלו לעלות על הטיסה שלכם.

מה לעשות בשדה התעופה בבנגקוק

לאחר שהגעת לשדה התעופה בבנגקוק, יש הרבה דברים לעשות בזמן שאתה מחכה לטיסה שלך. בשדה התעופה יש מגוון של חנויות ומסעדות, כך שתוכלו לאכול משהו או לעשות קניות ברגע האחרון. יש גם הרבה מקומות להירגע בהם, כמו טרקלינים ובתי קפה. אם אתם מחפשים משהו לעשות, תוכלו גם לחקור את תערוכות האמנות והתרבות של נמל התעופה. בשדה התעופה יש מגוון מתקני אמנות, כמו גם מוזיאון וספרייה.

השוואה מהירה

פעילות זמן נחוץ
עלייה 2 שעות
מכס 2 שעות
קבלה 2 שעות

טיפים לחוויית שדה תעופה חלקה

אם אתה רוצה לוודא שחוויית שדה התעופה שלך תהיה חלקה ככל האפשר, הנה כמה טיפים:

  • ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים, כגון הדרכון והוויזה שלך (אם רלוונטי).
  • אפשרו הרבה זמן להגירה ולמכס. עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה.
  • אם אתה טס עם חברת תעופה זולה, וודא שאתה מגיע לשדה התעופה מוקדם יותר. לחברות תעופה תקציביות יש לרוב זמני צ'ק-אין קפדניים.
  • תביא משהו לעשות בזמן שאתה מחכה לטיסה שלך. בשדה התעופה יש מגוון חנויות ומסעדות, כמו גם תערוכות אמנות ותרבות.

סיכום

אם אתם מתכננים טיול לבנגקוק, חשוב לדעת כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה. התשובה תלויה בכמה גורמים, כמו חברת התעופה איתה אתה טס, סוג הכרטיס שיש לך והשעה ביום. באופן כללי, עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעבור את ההגירה והמכס, לבצע צ'ק-אין לטיסה שלך ולהגיע לשער שלך בזמן. לטיפים נוספים כיצד להפוך את חוויית שדה התעופה שלך לחלקה ככל האפשר, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן