דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

למה לצפות כשמגיעים לטיסת טרום

כשאתם מתכוננים לטיסת תרום, חשוב לדעת כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע. זה יבטיח שיהיה לך מספיק זמן לעשות צ'ק אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך. משך הזמן שעליך להגיע לפני הטיסה שלך תלוי בשדה התעופה ממנו אתה טס ובסוג הטיסה שאתה לוקח. בדרך כלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך.

דרישות צ'ק אין לטיסות תרום

לפני שתוכל לעלות על טיסת Tarom שלך, יהיה עליך לבצע צ'ק-אין. בהתאם לשדה התעופה ממנו אתה טס, ייתכן שתוכל לבצע צ'ק-אין מקוון או בשדה התעופה. אם אתה עושה צ'ק-אין מקוון, תצטרך לעשות זאת לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. זה ייתן לך מספיק זמן להדפיס את כרטיס העלייה למטוס ולעבור דרך האבטחה. אם אתם עושים צ'ק-אין בשדה התעופה, תצטרכו להגיע לפחות שעה לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך.

דרישות אבטחה לטיסות תרום

לאחר ביצוע צ'ק-אין לטיסה שלך ב-Tarom, תצטרך לעבור דרך האבטחה. בהתאם לשדה התעופה ממנו אתה טס, ייתכן שתצטרך להגיע לפחות שעה לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך. כשאתה עובר דרך האבטחה, תצטרך להסיר את הנעליים, החגורה וכל חפצי מתכת מהכיסים שלך. כמו כן, יהיה עליך להניח את כל הנוזלים, הג'לים והאירוסולים בשקית ניילון שקופה וניתנת לסגירה חוזרת.

דרישות העלייה למטוס בטיסות תרום

לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך לעלות על טיסת תרום שלך. בהתאם לשדה התעופה ממנו אתה טס, ייתכן שתצטרך להגיע לפחות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה שלך. זה ייתן לך מספיק זמן לעלות על הטיסה שלך. בעת העלייה לטיסה, יהיה עליך להצטייד בכרטיס העלייה למטוס וטופס זיהוי בתוקף. כמו כן, תצטרך להחזיק את כל הנוזלים, הג'לים והאירוסולים בשקית ניילון שקופה וניתנת לסגירה חוזרת.

סיכום

בהכנות לטיסת תרום, חשוב לדעת כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע. בדרך כלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן