דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

מהי תרום איירליינס?

Tarom Airlines היא חברת תעופה רומנית שבסיסה בבוקרשט, רומניה. זוהי חברת הדגל של המדינה וחברת התעופה הגדולה ברומניה. תרום איירליינס מפעילה טיסות ליותר מ-50 יעדים באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. חברת התעופה מציעה גם טיסות שכר ליעדים בקריביים ובים התיכון.

כמה זמן לפני ההמראה כדאי להגיע לטיסת תרום?

כאשר נוסעים עם תרום איירליינס, חשוב להגיע לשדה התעופה בהרבה זמן לפני הטיסה. חברת התעופה ממליצה לנוסעים להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה יאפשר לך לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך עם הרבה זמן פנוי.

דרישות צ'ק אין

לפני שתוכל לעלות על טיסת תרום איירליינס, עליך לבצע צ'ק-אין. חברת התעופה מציעה מספר אפשרויות לביצוע צ'ק-אין, כולל צ'ק-אין מקוון, צ'ק-אין נייד וצ'ק-אין בשדה התעופה. צ'ק-אין מקוון ונייד זמין עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. צ'ק-אין בנמל התעופה זמין עד שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה.

דרישות אבטחה

לאחר ביצוע צ'ק אין, עליך לעבור דרך האבטחה. כל הנוסעים חייבים לעבור בדיקה ביטחונית לפני שהם יכולים לעלות על הטיסה שלהם. תהליך האבטחה יכול להימשך זמן מה, לכן חשוב להגיע לשדה התעופה עם הרבה זמן פנוי.

דרישות העלייה למטוס

לאחר שעברת את האבטחה, עליך לעלות על הטיסה שלך. חברת התעופה ממליצה לנוסעים להגיע לשער לפחות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה. זה יאפשר לך לעלות למטוס עם הרבה זמן פנוי.

לסיכום, כאשר נוסעים עם תרום איירליינס, חשוב להגיע לשדה התעופה בהרבה זמן לפני הטיסה. חברת התעופה ממליצה לנוסעים להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה יאפשר לך לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך עם הרבה זמן פנוי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן