דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן לוקח עוף בתנור?

כמה זמן לוקח עוף בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח עוף בתנור?

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל עוף בתנור?

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ועסיסית. אבל חשוב לוודא שאתה מבשל אותו בטמפרטורה הנכונה. כלל האצבע הכללי הוא לבשל עוף בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס). טמפרטורה זו תבטיח שהעוף מבושל ושהוא לא יתייבש.

באיזה סוג עוף כדאי להשתמש?

כשזה מגיע לבישול עוף בתנור, אפשר להשתמש בכל סוג של עוף. בין אם זה חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, ירכי עוף עם עצם, או אפילו עוף שלם, כולם מתבשלים באותה טמפרטורה. ההבדל היחיד הוא זמן הבישול, שיהיה תלוי בגודל ועובי העוף.

כמה זמן לוקח לבשל עוף בתנור?

משך הזמן שלוקח לבשל עוף בתנור יהיה תלוי בגודל ובעובי העוף. בדרך כלל, בישול של חזה עוף ללא עצמות ועור ייקח בערך 20-30 דקות בטמפרטורה של 177 מעלות צלזיוס. ירכי עוף או מקלות תופים מעצם ייקח בערך 40-50 דקות. ועוף שלם ייקח בערך שעה ו-20 דקות.

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת

לאחר שקבעתם את זמן הבישול של העוף שלכם, יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי להבטיח שהוא יוצא מבושל בצורה מושלמת.

השתמש במדחום בשר

הדרך הטובה ביותר לוודא שהעוף שלך מוכן היא להשתמש במדחום בשר. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף וודא שהוא מראה 74 מעלות צלזיוס. זה יבטיח שהעוף מבושל ושהוא בטוח לאכילה.

תן לעוף לנוח

לאחר שהעוף מסיים להתבשל, חשוב לתת לו לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף, וכתוצאה מכך לארוחה עסיסית יותר וטעימה יותר.

אל תבשל יתר על המידה את העוף

חשוב גם לא לבשל יותר מדי את העוף. אם תבשל אותו יותר מדי זמן, הוא יהפוך יבש וקשוח. אז הקפידו לפקוח עליו עין ולהוציא אותו מהתנור ברגע שהוא מוכן.

הוסף טעם

לבסוף, אתה יכול להוסיף טעם לעוף שלך על ידי השרייתו או הברשה שלו בשמן ועשבי תיבול לפני הבישול. זה יעניק לעוף טעם טעים ויהפוך אותו למהנה עוד יותר. בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ועסיסית. על ידי ביצוע טיפים אלה ושימוש במדחום בשר, אתה יכול להבטיח שהעוף שלך יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן