דף הבית » חדש » כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין?

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין?

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין?

נסיעה מאמסטרדם לברלין היא דרך מצוינת לחקור את הולנד וגרמניה. הנסיעה היא כ-500 מיילים (800 קילומטרים) ויכולה להימשך בין 8 ל-10 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ומספר העצירות שאתה עושה בדרך. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר A2 מאמסטרדם לברלין, שייקח אתכם דרך הולנד, גרמניה ופולין. מסלול זה הוא המהיר ביותר, אך הוא גם היקר ביותר. אם תרצו לחסוך קצת כסף, תוכלו לנסוע בכביש המהיר A7, שיוביל אתכם דרך הולנד, גרמניה וצ'כיה. המסלול הזה מעט ארוך יותר, אבל הוא גם הרבה יותר זול. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תעברו באיזה אזור כפרי יפהפה. בהולנד תיסעו דרך העיירות הציוריות אוטרכט וארנהם. בגרמניה תעברו בערים האנובר ומגדבורג. ובפולין תיסעו דרך העיר פוזנן.

למה לצפות בדרך

לאורך הדרך, אתה יכול לצפות לראות נוף מדהים. בהולנד תעברו באזור הכפרי השטוח והפתוח של המישורים ההולנדיים. בגרמניה תיסעו דרך הגבעות המתגלגלות של הרי הרץ. ובפולין תעברו דרך היערות השופעים של הרי הקרפטים. אתה יכול גם לצפות לראות כמה אתרים היסטוריים מעניינים. בהולנד תוכלו לבקר בבית אנה פרנק באמסטרדם, או בטחנות הרוח של קינדרדיק. בגרמניה תוכלו לבקר בעיר ההיסטורית דרזדן, או בעיר היפה לייפציג. ובפולין תוכלו לבקר בעיר קרקוב, או במחנה הריכוז אושוויץ-בירקנאו.

טיפים למסע חלק

כדי להפוך את המסע שלכם לחלק ככל האפשר, חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם רישיון נהיגה וביטוח בתוקף, ובדקו את תחזית מזג האוויר לפני שאתם יוצאים לדרך. כמו כן, מומלץ להזמין מקום לינה מראש, ולוודא שיש לכם מספיק כסף לבנזין ואגרה. חשוב גם לעשות הפסקות קבועות. נהיגה לפרקי זמן ארוכים עלולה להיות מעייפת, אז הקפידו לקחת הפסקות סדירות כדי למתוח את הרגליים ולשאוב אוויר צח.

דעה אישית

נסיעה מאמסטרדם לברלין היא דרך מצוינת לחקור את הולנד וגרמניה. המסע ארוך, אבל הוא גם מתגמל להפליא. תוכלו לראות נוף מדהים, לבקר בכמה אתרים היסטוריים מעניינים, ולחוות כמה תרבויות ייחודיות. אז אם יש לך זמן, אני בהחלט ממליץ לקחת את המסע. למידע נוסף על המסע, תוכלו לצפות בסרטונים ביוטיוב , או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן