דף הבית » חדש » כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין ברכב?

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין ברכב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין ברכב?

כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין ברכב?

נסיעה מאמסטרדם לברלין היא מסלול פופולרי למטיילים, וקל להבין מדוע. שתי הערים נמצאות במרחק של קצת יותר מ-500 מייל זה מזה, והנסיעה לוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר באירופה. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מאמסטרדם לברלין ברכב? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה נוסע בהם, סוג המכונית שבה אתה נוהג והמהירות המותרת במדינות שבהן אתה נוסע . בדרך כלל, לוקח בערך 8-10 שעות נסיעה מאמסטרדם לברלין ברכב.

תכנון המסלול שלך

המסלול הישיר ביותר מאמסטרדם לברלין הוא דרך הכביש המהיר A2, העובר דרך הולנד, גרמניה ופולין. מסלול זה הוא כ-545 מיילים ולוקח כ-8-10 שעות להשלמתו. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש המהיר A7, שעובר דרך הולנד, גרמניה ודנמרק. מסלול זה הוא כ-645 מיילים ולוקח כ-10-12 שעות להשלמתו.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך

לפני שאתה יוצא למסע שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. ראשית, תצטרך לוודא שיש לך את הניירת הנכונה. תזדקק לרישיון נהיגה תקף, הוכחת ביטוח ודרכון תקף אם אתה נוסע במספר מדינות. תצטרך גם להכיר את מגבלות המהירות במדינות בהן אתה נוסע. בהולנד, המהירות המותרת היא 130 קמ"ש (80 מייל לשעה). בגרמניה, המהירות המותרת היא 130 קמ"ש (80 מייל לשעה) באוטובאן, אך היא יכולה להיות נמוכה יותר בכבישים אחרים. בפולין, המהירות המותרת היא בדרך כלל 100 קמ"ש (62 מייל לשעה). לבסוף, תצטרך לוודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה. רוב המכוניות יכולות לעשות את הנסיעה מאמסטרדם לברלין על מיכל דלק אחד, אבל תמיד כדאי למלא לפני שיוצאים לדרך.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מאמסטרדם לברלין היא דרך מצוינת לחקור כמה מהנופים היפים ביותר של אירופה. תוך כדי נסיעה דרך הולנד, תעברו דרך העיירות הציוריות אוטרכט וארנהם. בגרמניה תעברו בערים ההיסטוריות האנובר ומגדבורג. ובפולין, תעברו דרך העיר היפה פוזנן. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לחקור כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של אירופה. בהולנד תוכלו לבקר בגני Keukenhof, גן הפרחים הגדול בעולם. בגרמניה תוכלו לבקר בשער ברנדנבורג בברלין, או בעיר ההיסטורית דרזדן. ובפולין, תוכלו לבקר במכרה המלח וייליצ'קה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

סיכום

נסיעה מאמסטרדם לברלין היא דרך מצוינת לחקור כמה מהנופים היפים ביותר של אירופה. הנסיעה אורכת כ-8-10 שעות, תלוי במסלול שאתה נוסע ובמהירות המותרת במדינות בהן אתה נוסע. לפני שאתה יוצא לדרך, וודא שיש לך את הניירת הנכונה ומספיק דלק לנסיעה. ואל תשכח להקדיש זמן לחקור את האטרקציות לאורך הדרך. למידע נוסף על נהיגה מאמסטרדם לברלין, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן