דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לוקח ללמוד ל-GRE?

כמה זמן לוקח ללמוד ל-GRE?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לוקח ללמוד ל-GRE?

כמה זמן לוקח ללמוד ל-GRE?

בחינת הרשומה לתארים מתקדמים (GRE) היא מבחן סטנדרטי המשמש בתי ספר לתארים מתקדמים רבים להערכת מועמדים. זוהי בחינה מאתגרת הדורשת הכנה רבה. אבל כמה זמן לוקח ללמוד ל-GRE? התשובה לשאלה זו תלויה במגוון גורמים, כולל הרקע האקדמי הנוכחי שלך, משך הזמן שעומד לרשותך ללמוד והמשאבים העומדים לרשותך. באופן כללי, נדרשים לפחות חודשיים של לימוד ייעודי כדי להתכונן ל-GRE. עם זאת, אם יש לך יותר זמן פנוי, ייתכן שתוכל להתכונן לבחינה בפחות זמן.

כיצד להתכונן ל-GRE

הדרך הטובה ביותר להתכונן ל-GRE היא ליצור תוכנית לימודים המותאמת לצרכים האישיים שלך. התחל בנטילת מבחן תרגול כדי לקבל מושג על הרמה האקדמית הנוכחית שלך ולזהות את כל התחומים הדורשים שיפור. לאחר מכן, צור תוכנית לימודים הכוללת מגוון פעילויות, כגון ביצוע מבחני תרגול, לימוד אוצר מילים וקריאת חיבורים לדוגמה. חשוב גם להשתמש במגוון משאבים בעת לימודים ל-GRE. שקול להשתמש בספרים, קורסים מקוונים ומבחני תרגול כדי להשלים את הלימודים שלך. בנוסף, שקול להצטרף לקבוצת לימוד או למצוא מורה דרך שיעזור לך להתכונן לבחינה.

איך להפיק את המרב מזמן הלימוד שלך

לאחר שיצרתם תכנית לימודים, חשוב להפיק את המרב מזמן הלימוד שלכם. הקדישו כמות מסוימת של זמן בכל יום ללימוד והקפידו על כך. בנוסף, הקפידו לקחת הפסקות קבועות כדי למנוע שחיקה. חשוב גם להתמקד באזורים שזקוקים לשיפור הרב ביותר. לדוגמה, אם אתה נאבק במתמטיקה, מקד את לימודיך בנושאי מתמטיקה. בנוסף, הקפד לעיין בחומר שכבר למדת כדי לוודא שאתה שומר את המידע.

השוואה מהירה

זמן זמין כמות הלימוד הדרושה
2 חודשים לימוד ייעודי
יותר מחודשיים צריך פחות זמן

לבסוף, חשוב לשמור על מוטיבציה בזמן הלימודים ל-GRE. הגדר יעדים ריאליים ותגמל את עצמך כאשר אתה מגיע אליהם. בנוסף, זכרו שה-GRE הוא רק חלק אחד מתהליך הגשת הבקשה לבית הספר לתארים מתקדמים. לימוד עבור ה-GRE יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם ההכנה והמסירות הנכונות, אתה יכול להצליח. הקדישו את הזמן ליצירת תכנית לימודים המותאמת לצרכיכם האישיים ומפיקים את המרב מזמן הלימוד שלכם. עם ההכנה הנכונה, אתה יכול להיות בדרך להשגת המטרות האקדמיות שלך. למידע נוסף על איך להתכונן ל-GRE, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן