דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לוקח ללמוד ב-GRE?

כמה זמן לוקח ללמוד ב-GRE?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח ללמוד ב-GRE?

מהו ה-GRE?

בחינת רשומות בוגרות (GRE) היא מבחן סטנדרטי המשמש בתי ספר לתארים מתקדמים רבים בארצות הברית ובמדינות אחרות כדי להעריך את מוכנות התלמיד לעבודה ברמת תואר שני. ה-GRE מורכב משלושה חלקים: נימוק מילולי, נימוק כמותי וכתיבה אנליטית. המבחן נועד למדוד את החשיבה הביקורתית, הכתיבה האנליטית, החשיבה המילולית והכישורים הכמותיים של התלמיד.

כמה זמן לוקח ללמוד ב-GRE?

משך הזמן שלוקח ללמוד ל-GRE תלוי במגוון גורמים, לרבות הרקע האקדמי הנוכחי של הסטודנט, משך הזמן העומד לרשותו ללמוד ורמת הקושי של החומר שהוא לומד. באופן כללי, מומלץ לסטודנטים לתכנן להקדיש לפחות חודשיים עד שלושה חודשים בלימודים ל-GRE. לסטודנטים שיש להם רקע אקדמי חזק וכבר מכירים את החומר, ייתכן שניתן יהיה ללמוד ל-GRE בזמן קצר יותר כמות הזמן. לסטודנטים שאינם מכירים את החומר או שיש להם רקע אקדמי חלש יותר, ייתכן שיידרש זמן רב יותר להתכונן ל-GRE.

שלבים להתכונן ל-GRE

1. הכירו את המבחן: לפני שאתם מתחילים ללמוד ל-GRE, חשוב להכיר את המבחן. כדאי לקרוא באתר הרשמי של GRE כדי ללמוד על החלקים השונים של המבחן, סוגי השאלות שתישאלו ומערכת הניקוד.2. גשו למבחן תרגול: נטילת מבחן תרגול היא דרך מצוינת לקבל מושג למה לצפות ב-GRE. אתה יכול למצוא מבחני תרגול באינטרנט או לרכוש ספר הכנה ל-GRE הכולל מבחני תרגול. ביצוע מבחן תרגול יעזור לך לזהות את כל התחומים שבהם אתה צריך למקד את הלימוד שלך.3. צור תכנית לימוד: לאחר שעשית מבחן תרגול, עליך ליצור תכנית לימוד המתארת כיצד תתכונן ל-GRE. תוכנית הלימודים שלך צריכה לכלול ציר זמן של מתי תלמד, איזה חומר תכסה וכיצד תבדוק את החומר.4. לימוד: לאחר שיצרתם תכנית לימודים, הגיע הזמן להתחיל ללמוד. כדאי להתמקד בתחומים שבהם אתם זקוקים לשיפור הרב ביותר ולהקפיד לעיין בחומר באופן קבוע.5. גשו למבחן תרגול נוסף: לאחר שסיימתם ללמוד, מומלץ לגשת למבחן תרגול נוסף כדי לראות כמה השתפרתם. ביצוע מבחן תרגול גם יעזור לך לזהות את כל התחומים שבהם אתה צריך להתמקד יותר מהלימודים שלך.

טיפים ללימודים עבור GRE

1. הגדר יעדים ריאליים: כאשר לומדים ל-GRE, חשוב להגדיר יעדים ריאליים. כדאי להגדיר יעדים ניתנים להשגה שיעזרו לכם להתכונן למבחן.2. קח הפסקות: לימודים ל-GRE יכולים להיות מלחיצים, ולכן חשוב לקחת הפסקות. לקיחת הפסקות תעזור לך להישאר ממוקד ומוטיבציה.3. שינה מספיק: שינה מספקת חיונית ללימודי ה-GRE. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה.4. תרגל אסטרטגיות לקיחת מבחן: חשוב לתרגל אסטרטגיות לקיחת מבחן כדי לעזור לך להתכונן ל-GRE. כדאי לתרגל תזמון בעצמך, לקרוא את השאלות בעיון ולבטל תשובות שגויות.5. נצל משאבים: ישנם משאבים רבים זמינים כדי לעזור לך להתכונן ל-GRE. כדאי לנצל משאבים אלה, כגון מבחני תרגול, מדריכי לימוד ומדריכים מקוונים.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה זמן נחוץ
הכירו את המבחן 1-2 שעות
גשו למבחן תרגול 2-3 שעות
צור תוכנית לימודים 1-2 שעות
לימוד 2-3 חודשים
גש למבחן תרגול נוסף 2-3 שעות

בסך הכל, מומלץ לסטודנטים לתכנן להקדיש לפחות חודשיים עד שלושה חודשים בלימודים עבור ה-GRE. עם זאת, משך הזמן שלוקח ללמוד ל-GRE ישתנה בהתאם לרקע האקדמי של הסטודנט ולמשך הזמן העומד לרשותו ללמוד. על ידי היכרות עם המבחן, ביצוע מבחני תרגול, יצירת תכנית לימודים וניצול משאבים, אתה יכול לוודא שאתה מוכן ל-GRE. למידע נוסף על ה-GRE, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן