דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן לוקח להכין פירה?

כמה זמן לוקח להכין פירה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לוקח להכין פירה?

כמה זמן לוקח להכין פירה?

פירה הוא תוספת קלאסית שרבים נהנים ממנה. אבל כמה זמן לוקח להכין פירה? התשובה תלויה בשיטה שבה אתה משתמש להכנתן. אפשר להכין פירה במגוון דרכים, החל מהרתחה בסיר ועד שימוש במעבד מזון. הזמן שלוקח להכנת פירה יכול לנוע בין 10 דקות עד שעה. הדרך המהירה ביותר להכין פירה היא להרתיח אותם בסיר. כדי לעשות זאת, תצטרך לקלף ולחתוך את תפוחי האדמה לקוביות, ואז להרתיח אותם בסיר עם מים מומלחים עד שהם רכים. לאחר שהם מבושלים, אפשר לרסק אותם עם מועך תפוחי אדמה או מזלג. שיטה זו אורכת כ-10 דקות. אם אתה רוצה להכין פירה במעבד מזון, תצטרך לקלף ולחתוך את תפוחי האדמה לקוביות, ואז להרתיח אותם בסיר עם מים מומלחים עד שהם רכים. לאחר שהם מבושלים, אפשר להעביר אותם למעבד מזון ולערבב אותם עד שהם חלקים. שיטה זו אורכת כ-20 דקות. אם אתה רוצה להכין פירה מאפס, תצטרך לקלף ולחתוך את תפוחי האדמה לקוביות, ואז להרתיח אותם בסיר עם מים מומלחים עד שהם רכים. לאחר שהם מבושלים, אפשר לרסק אותם עם מועך תפוחי אדמה או מזלג. שיטה זו אורכת כ-30 דקות. אם ברצונכם להכין פירה עם מחית תפוחי אדמה, תצטרכו לקלף ולחתוך את תפוחי האדמה לקוביות, ואז להרתיח אותם בסיר עם מים מומלחים עד שהם רכים. לאחר שהם מבושלים, אפשר להעביר אותם למחטב וללחוץ עד שהם חלקים. שיטה זו אורכת כ-40 דקות. לבסוף, אם אתה רוצה להכין פירה עם מיקסר, תצטרך לקלף ולחתוך את תפוחי האדמה לקוביות, ואז להרתיח אותם בסיר עם מים מומלחים עד שהם רכים. לאחר שהם מבושלים, אפשר להעביר אותם למיקסר ולערבב אותם עד שהם חלקים. שיטה זו אורכת כשעה.

טיפים להכנת פירה במהירות

אם אתם רוצים להכין פירה במהירות, יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם. ראשית, ודא שאתה משתמש בסוג הנכון של תפוחי אדמה. תפוחי אדמה רדומים הם הטובים ביותר להכנת פירה מכיוון שהם עמילניים ומתפרקים בקלות בעת פירה. שנית, הקפידו לא לבשל יתר על המידה את תפוחי האדמה. אם תבשל אותם יתר על המידה, הם יהפכו לדיסתיים ולא ימעכו כמו שצריך. שלישית, ודא שאתה משתמש בכלים הנכונים. אם אתה משתמש במעבד מזון, הקפד לא לעבד יתר על המידה את תפוחי האדמה. אם אתה משתמש במחטב, הקפד ללחוץ את תפוחי האדמה בחוזקה אך לא חזק מדי. אם אתה משתמש במיקסר סטנד, וודא שאתה לא מערבב יתר על המידה את תפוחי האדמה. לבסוף, הקפידו לתבל את תפוחי האדמה כראוי. מוסיפים חמאה, מלח ופלפל לתפוחי האדמה ומערבבים אותם יחד עד שהם מתאחדים היטב.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן
רותחים בסיר 10 דקות
מעבד מזון 20 דקות
מאפס 30 דקות
ריר 40 דקות
סטנד מיקסר 1 שעה

הכנת פירה לא חייבת להיות תהליך ארוך ומייגע. בעזרת הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו להכין פירה במהירות ובקלות. בין אם תבחרו להרתיח אותם בסיר, להשתמש במעבד מזון, להכין אותם מאפס, להשתמש במחטב או להשתמש במיקסר לעמוד, תוכלו להכין פירה תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן