דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לבשל חזה עוף בתנור

כמה זמן לבשל חזה עוף בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לבשל חזה עוף בתנור

בישול חזה עוף בתנור

בישול חזה עוף בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מארוחה בריאה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה בלילה או ארוחה לאירוע מיוחד, עוף הוא אופציה נהדרת. בכמה צעדים פשוטים תוכלו לקבל חזה עוף טעים ועסיסי תוך זמן קצר.

רכיבים

כדי לבשל חזה עוף בתנור, תזדקק לכמה מרכיבים פשוטים. תזדקק לחזה עוף, שמן זית, מלח, פלפל וכל תיבול אחר שתרצה להשתמש בו. אתה יכול גם להשתמש בחמאה או בשומנים אחרים אם אתה מעדיף.

הכנה

לפני שתתחיל לבשל, תצטרך להכין את העוף. התחל בטפיחה של העוף עם נייר סופג. זה יעזור לעוף להתבשל בצורה אחידה ולמנוע ממנו להידבק למחבת. לאחר מכן, מתבלים את העוף במלח, פלפל וכל תיבול אחר שתרצו להשתמש בו. לבסוף מברישים את העוף בשמן זית או בחמאה.

בישול

לאחר הכנת העוף, אתה מוכן לבשל. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את העוף בתבנית אפייה ואופים במשך 25-30 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית של העוף מגיעה ל-165 מעלות פרנהייט.

מָנָה

לאחר שהעוף מבושל, הניחו לו לנוח 5-10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולהפוך את העוף לעוד יותר טעים. הגישו את העוף עם הצדדים האהובים עליכם ותהנו!

השוואה מהירה

שיטת בישול זְמַן טֶמפֶּרָטוּרָה
תנור 25-30 דקות 375°F

בישול חזה עוף בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מארוחה בריאה. בכמה צעדים פשוטים תוכלו לקבל חזה עוף טעים ועסיסי תוך זמן קצר. התחל בטפיחה של העוף במגבת נייר ותבל אותו במלח, פלפל וכל תיבול אחר שתרצה להשתמש בו. מברישים את העוף בשמן זית או בחמאה ואופים בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות פרנהייט במשך 25-30 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית של העוף מגיעה ל-165 מעלות פרנהייט. תנו לעוף לנוח 5-10 דקות לפני ההגשה ותהנו!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן