דף הבית » מה היה » כמה זמן לבשל אסאדו בתנור?

כמה זמן לבשל אסאדו בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לבשל אסאדו בתנור?

מה זה אסאדו?

אסאדו הוא מאכל מסורתי מהמטבח הדרום אמריקאי, פופולרי במיוחד בארגנטינה, אורוגוואי וצ'ילה. זהו סוג של ברביקיו, עשוי בדרך כלל עם בשר בקר, חזיר או עוף, ולעתים קרובות מוגש עם מגוון תוספות. אסאדו מבושל בדרך כלל על אש פתוחה, אך ניתן לבשל אותו גם בתנור.

מה אתה צריך כדי לבשל אסאדו בתנור

כדי לבשל אסאדו בתנור, תזדקק לתבנית צלייה, תבנית אפייה גדולה וקצת נייר אלומיניום. תצטרך גם כמה תבלינים, כגון מלח, פלפל, אבקת שום ופפריקה, כמו גם קצת שמן או חמאה.

איך לבשל אסאדו בתנור

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).2. מכניסים את תבנית הצלייה לתנור ומוסיפים את השמן או החמאה.3. מניחים את הבשר בתבנית הצלייה ומתבלים אותו בתבלינים.4. מניחים את תבנית האפייה על גבי תבנית הצלייה ומכסים אותה בנייר אלומיניום.5. אופים את האסאדו במשך שעה ו-15 דקות.6. מסירים את נייר האלומיניום ואופים 15 דקות נוספות.7. מוציאים את האסאדו מהתנור ונותנים לו לנוח 10 דקות לפני ההגשה.

טיפים לאסאדו מושלם בתנור

• הקפידו להשתמש בתבנית צלייה גדולה מספיק כדי להתאים לבשר.• השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס).• אם האסאדו לא משחים, הסר את נייר האלומיניום ואפו במשך 15 דקות נוספות. • הניחו לאסאדו לנוח 10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולבשר להיות רך יותר.

דעה אישית

בישול אסאדו בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהמאכל הדרום אמריקאי המסורתי הזה מבלי להקים אש. זוהי גם דרך מצוינת לחסוך זמן ואנרגיה. המפתח לאסאדו מושלם הוא לוודא שהטמפרטורה הפנימית של הבשר היא לפחות 145°F (63°C) ולתת לבשר לנוח 10 דקות לפני ההגשה. בעזרת הטיפים האלה תוכלו ליהנות מאסאדו טעים בתנור בכל פעם!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן