דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן כדאי להישאר בפאנק?

כמה זמן כדאי להישאר בפאנק?

צרו איתנו קשר

כמה זמן כדאי להישאר בפאנק?

מה זה פלאנק?

פלנק הוא תרגיל ליבה הכולל החזקת הגוף בקו ישר, נתמך על ידי אצבעות הרגליים והאמות. זהו תרגיל איזומטרי, כלומר השרירים שלך מתכווצים ללא כל תנועה נראית לעין. פלנק הוא תרגיל נהדר לחיזוק הליבה שלך ושיפור היציבה שלך. זוהי גם דרך יעילה לשרוף קלוריות ולחיטוב הגוף שלך.

כמה זמן כדאי להישאר בפאנק?

משך הזמן שאתה צריך להישאר ב-plank תלוי ברמת הכושר שלך ובמטרות. אם אתה מתחיל, התחל עם החזקת הקרש למשך 10-20 שניות. ככל שתתחזק, תוכל להגדיל את הזמן ל-30-60 שניות. אם אתה מתאמן מתקדם, אתה יכול להחזיק את הקרש עד 3 דקות.

טיפים לשהייה ארוכה יותר בפלאנק

כדי להישאר בקרש זמן רב יותר, התמקד בצורתך ובנשימה שלך. ודא שהגוף שלך נמצא בקו ישר מהראש ועד בהונות. שמור על הליבה שלך מאורסת ואת העכוז שלך חזק. קחו נשימות עמוקות ונסו להרגיע את הגוף.

היתרונות של שהייה בפלאנק יותר

לשהייה ארוכה יותר בקרשים יש יתרונות רבים. זה עוזר לחזק את הליבה שלך, לשפר את היציבה שלך ולחיטוב הגוף שלך. זה גם מגביר את הסיבולת שלך ועוזר לשרוף קלוריות.

סיכום

פלנק הוא תרגיל נהדר לחיזוק הליבה שלך ושיפור היציבה שלך. משך הזמן שאתה צריך להישאר ב-plank תלוי ברמת הכושר שלך ובמטרות. למתחילים כדאי להתחיל עם 10-20 שניות, בעוד שמתאמנים מתקדמים יכולים להחזיק את הקרש עד 3 דקות. כדי להישאר בקרש זמן רב יותר, התמקד בצורתך ובנשימה שלך. לשהייה ארוכה יותר ב-plank יש יתרונות רבים, כולל חיזוק הליבה, שיפור היציבה ושריפת קלוריות. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן