דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן יוגורט מחזיק מעמד?

כמה זמן יוגורט מחזיק מעמד?

צרו איתנו קשר

כמה זמן יוגורט מחזיק מעמד?

מה זה יוגורט?

יוגורט הוא מזון פופולרי לחטיף וארוחת בוקר שעשוי מחלב מותסס. זהו מוצר חלב עשיר בחלבון, סידן וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים. יוגורט הוא מזון רב תכליתי שניתן לאכול רגיל, להשתמש בו במתכונים או להוסיף לשייקים. זהו גם מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שעוזרים לקדם מערכת עיכול בריאה.

כמה זמן יוגורט מחזיק מעמד?

חיי המדף של היוגורט תלויים בסוג היוגורט ובאופן האחסון שלו. יוגורט רגיל שלא נפתח בדרך כלל נמשך כשבועיים לאחר תאריך התפוגה. יוגורט בטעם עשוי להחזיק מעמד עד שלושה שבועות לאחר תאריך התפוגה. לאחר הפתיחה, יש לצרוך יוגורט בתוך שבעה עד עשרה ימים.

אחסון יוגורט

יש לאחסן יוגורט במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת. יש לשמור אותו בכלי אטום כדי למנוע קלקול. אין להשאיר יוגורט בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

יוגורט מקפיא

ניתן להקפיא יוגורט עד שלושה חודשים. יש לאחסן אותו בכלי אטום או בשקית מקפיא. בהפשרת יוגורט יש להכניסו למקרר למשך הלילה. לאחר ההפשרה, יש לצרוך יוגורט תוך שבעה עד עשרה ימים.

סימנים של יוגורט מקולקל

ליוגורט שהתקלקל יהיה ריח חמוץ ומרקם רירי. עשוי להיות גם עובש גלוי או שינוי צבע. יוגורט מקולקל יש לזרוק מיד.

סיכום

יוגורט הוא מזון פופולרי לחטיף וארוחת בוקר עשיר בחלבון, סידן וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים. חיי המדף של היוגורט תלויים בסוג היוגורט ובאופן האחסון שלו. יוגורט רגיל שלא נפתח בדרך כלל נמשך כשבועיים לאחר תאריך התפוגה. יוגורט בטעם עשוי להחזיק מעמד עד שלושה שבועות לאחר תאריך התפוגה. לאחר הפתיחה, יש לצרוך יוגורט בתוך שבעה עד עשרה ימים. יש לאחסן יוגורט במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת. ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. אם ליוגורט יש ריח חמוץ או מרקם רירי, יש לזרוק אותו מיד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן