דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מצפון פלורידה לברנבאו?

כמה זמן הנסיעה מצפון פלורידה לברנבאו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מצפון פלורידה לברנבאו?

מה המרחק מצפון פלורידה לברנבאו?

המרחק מפלורידה צפון לברנבאו, ביתו של מועדון הכדורגל ריאל מדריד, הוא כ-2,890 קילומטרים (1,800 מיילים). הנסיעה תימשך כ-33 שעות ו-40 דקות, תלוי במסלול שנלקח ובתנאי התנועה.

מהם המסלולים הטובים ביותר ללכת כדי להגיע לברנבאו?

הדרך הטובה ביותר ללכת כדי להגיע לברנבאו מפלורידה צפון תהיה לקחת את I-75 דרום ל-I-10 מערב, ואז לקחת את I-10 מערב ל-I-75 צפון. מסלול זה ייקח אתכם דרך ג'ורג'יה, אלבמה, מיסיסיפי, לואיזיאנה וטקסס. משם, אתה יכול לקחת את I-10 מערב ל-I-20 מערב, ואז לקחת את I-20 מערב ל-I-35 צפון. מסלול זה ייקח אתכם דרך אוקלהומה וניו מקסיקו. משם, אתה יכול לקחת את I-35 צפון ל-I-40 מערב, ואז לקחת את I-40 מערב ל-I-25 צפון. מסלול זה ייקח אתכם דרך אריזונה וקולורדו. לבסוף, אתה יכול לקחת את I-25 צפון ל-I-70 מערב, ואז לקחת את I-70 מערב ל-I-15 צפון. מסלול זה ייקח אתכם דרך יוטה ונבאדה.

מהם המקומות הטובים ביותר לעצור בדרך?

יש הרבה מקומות נהדרים לעצור בהם בדרך מפלורידה צפון לברנבאו. כמה מהמקומות הטובים ביותר לעצור בהם כוללים:

אטלנטה, ג'ורג'יה

אטלנטה, ג'ורג'יה היא מקום נהדר לעצור בו לאורך הדרך. זוהי בירת ג'ורג'יה והיא ביתם של אטרקציות רבות, כמו אקווריום ג'ורג'יה, עולם קוקה קולה, והאתר הלאומי ההיסטורי של מרטין לותר קינג ג'וניור.

ניו אורלינס, לואיזיאנה

ניו אורלינס, לואיזיאנה היא עוד מקום נהדר לעצור בו לאורך הדרך. הוא ידוע בתרבות התוססת, במוזיקה ובמטבח. זה גם ביתם של אטרקציות רבות, כגון הרובע הצרפתי, המוזיאון הלאומי של מלחמת העולם השנייה וגן החיות אודובון.

סנטה פה, ניו מקסיקו

סנטה פה, ניו מקסיקו היא מקום נהדר לעצור בו לאורך הדרך. זוהי בירת ניו מקסיקו והיא ביתם של אטרקציות רבות, כמו מוזיאון ג'ורג'יה אוקיף, ארמון המושלים והאופרה של סנטה פה.

לאס וגאס, נבאדה

לאס וגאס, נבדה היא מקום נהדר לעצור בו לאורך הדרך. הוא ידוע בחיי הלילה התוססים שלו, בתי הקזינו והבידור. זה גם ביתם של אטרקציות רבות, כמו בלאג'יו, הוונציאני והסטרטוספירה.

סיכום

הנסיעה מפלורידה צפון לברנבאו היא כ-2,890 קילומטרים (1,800 מיילים). הנסיעה תימשך כ-33 שעות ו-40 דקות, תלוי במסלול שנלקח ובתנאי התנועה. הדרך הטובה ביותר ללכת כדי להגיע לברנבאו מפלורידה צפון תהיה לקחת את I-75 דרום ל-I-10 מערב, ואז לקחת את I-10 מערב ל-I-75 צפון. לאורך הדרך, יש הרבה מקומות נהדרים לעצור בהם, כמו אטלנטה, ג'ורג'יה, ניו אורלינס, לואיזיאנה, סנטה פה, ניו מקסיקו ולאס וגאס, נבדה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן