דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א?

כמה זמן הנסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א?

כמה רחוקים אולפני יוניברסל מנאס"א?

המרחק בין אולפני יוניברסל לנאס"א הוא כ-1,400 מיילים. המשמעות היא שייקח כ-22 שעות נסיעה ממקום אחד למשנהו. המסלול שתעברו יהיה תלוי מאיפה אתה מתחיל ולאן אתה הולך. אם אתם מתחילים מאולפני יוניברסל, המסלול הישיר ביותר יהיה לקחת את I-10 מערב ל-I-20 מערב. משם, היית לוקח את I-45 דרום ל-I-35 דרום. מסלול זה ייקח אתכם דרך טקסס, לואיזיאנה, מיסיסיפי, אלבמה וג'ורג'יה לפני שתגיעו לפלורידה. אם אתה מתחיל מנאס"א, המסלול הישיר ביותר יהיה לקחת את I-10 מזרח ל-I-20 מזרח. משם, היית לוקח את I-35 צפון ל-I-45 צפון. מסלול זה ייקח אתכם דרך פלורידה, ג'ורג'יה, אלבמה, מיסיסיפי, לואיזיאנה וטקסס לפני שתגיעו לאולפני יוניברסל.

מהו המסלול הטוב ביותר לקחת?

המסלול הטוב ביותר לקחת בנסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א יהיה תלוי בהעדפות שלך. אם אתם מחפשים את המסלול הישיר ביותר, אז המסלול המתואר לעיל הוא האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, אז אולי כדאי לכם לשקול לקחת את I-10 מערב ל-I-20 מערב, ואז את I-30 מערב ל-I-35 דרום. מסלול זה ייקח אתכם דרך טקסס, אוקלהומה, ארקנסו וטנסי לפני שתגיעו לפלורידה.

מהו הזמן הטוב ביותר לנהוג?

הזמן הטוב ביותר לנסוע מאולפני יוניברסל לנאס"א הוא במהלך חודשי הקיץ. הסיבה לכך היא שהטמפרטורות קרירות יותר והכבישים פחות פקוקים. בנוסף, חודשי הקיץ הם בדרך כלל הזמן המשתלם ביותר לטיול.

מה אני צריך להביא לטיול?

בנסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א, חשוב להביא כמה פריטים חיוניים. פריטים אלה כוללים מפה, חטיפים, מים וערכת עזרה ראשונה. בנוסף, חשוב לוודא שמכוניתכם במצב תקין ושיש לכם מספיק דלק כדי לבצע את הנסיעה.

דעה אישית

נסיעה מאולפני יוניברסל לנאס"א היא מסע מרגש שיכול להיות גם מתגמל וגם מאתגר. אמנם המרחק רב, אך הנוף לאורך הדרך יפהפה והחוויה היא כזו שלעולם לא תשכחו. אם יש לך את הזמן והמשאבים, אני ממליץ בחום לקחת את הטיול. תוכל למצוא מידע נוסף על המסלולים הטובים ביותר לקחת ומה להביא לטיול על ידי צפייה בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן