דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל?

סקירה כללית של הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל

הנסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי לפורט לודרדייל היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת פחות משעה בהתאם לתנועה. המסלול לוקח אותך לאורך הכביש המהיר I-95, שהוא כביש מהיר מרכזי העובר לאורך החוף המזרחי של פלורידה. לאורך הדרך, תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר במדינה, כולל מיאמי, הוליווד ופורט לודרדייל.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל היא נסיעה ציורית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של פלורידה. כשאתם נוסעים לאורך הכביש המהיר I-95, תוכלו לראות את המראות של האוקיינוס האטלנטי, כמו גם את עצי הדקל הרבים לאורך הכביש המהיר. תעברו גם בכמה מהערים התוססות ביותר במדינה, כולל מיאמי, הוליווד ופורט לודרדייל.

דברים לעשות לאורך הדרך

אם אתם מחפשים משהו לעשות לאורך הדרך, יש הרבה אפשרויות. אם אתם מחפשים קצת קניות, תוכלו לעצור בקניון אוונטורה, שהוא אחד הקניונים הגדולים במדינה. אם אתם מחפשים קצת תרבות, תוכלו לבקר ברובע הארט דקו במיאמי, או במוזיאון התגליות והמדע בפורט לודרדייל.

קח הפסקה בחוף הים

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות לאורך הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל הוא לקחת הפסקה על החוף. יש הרבה חופים לאורך הדרך, כולל חוף הוליווד, חוף האלנדייל וחוף פורט לודרדייל. החופים האלה מושלמים לשחייה, לשיזוף או סתם להתרשם מהנופים היפים של האוקיינוס האטלנטי.

עצרו לביס לאכול

אם אתם מחפשים ארוחה קלה לאורך הדרך, יש הרבה אפשרויות. אתה יכול לעצור באחת מהמסעדות הרבות במיאמי, הוליווד או פורט לודרדייל, או שאתה יכול לחטוף ביס מהיר באחת ממסעדות המזון המהיר הרבות לאורך הכביש המהיר.

בקר ב-Everglades

אם אתה מחפש קצת הרפתקאות, אתה יכול לעשות מעקף ולבקר בפארק הלאומי אוורגליידס. הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל תנינים, צבים וציפורים. אתה יכול לקחת סיור מודרך בפארק, או שאתה יכול לחקור אותו בעצמך.

סיכום

הנסיעה מנמל התעופה של מיאמי לפורט לודרדייל היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת פחות משעה בהתאם לתנועה. לאורך הדרך, תוכלו להסתכל על המראות של האוקיינוס האטלנטי, כמו גם עצי הדקל הרבים לאורך הכביש המהיר. אתה יכול גם לקחת הפסקה על החוף, לאכול משהו, או אפילו לבקר בפארק הלאומי אוורגליידס. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן