דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

סקירה כללית של הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה

הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של קליפורניה. הנסיעה היא כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בקליפורניה, כמו סנטה ברברה, סנטה מריה וסן לואיס אוביספו. תוכלו גם לעבור דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הגבעות המתגלגלות של העמק המרכזי וקו החוף המפורץ של האוקיינוס השקט.

למה לצפות לאורך הכונן

סנטה ברברה

התחנה הראשונה בנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא העיר היפה סנטה ברברה. עיר זו ידועה בחופים המדהימים שלה, באזור המרכז התוסס שלה ובארכיטקטורה בסגנון ים תיכוני. סנטה ברברה היא גם ביתם של כמה מהיקבים הטובים ביותר במדינה, אז הקפידו לעצור לטעימה או שתיים.

סנטה מריה

התחנה הבאה בנסיעה שלך היא העיר סנטה מריה. עיר זו ידועה בתעשייה החקלאית שלה, מכיוון שהיא ביתם של כמה מהכרמים הטובים ביותר במדינה. סנטה מריה היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר באזור, אז הקפידו לעצור לארוחה קלה.

סן לואיס אוביספו

התחנה הבאה בנסיעה שלך היא העיר סן לואיס אוביספו. עיר זו ידועה בקו החוף המדהים שלה, אזור מרכז העיר התוסס שלה, והיקבים הרבים שלה. סן לואיס אוביספו היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר באזור, אז הקפידו לעצור לאכול משהו.

העמק המרכזי

התחנה הבאה בנסיעה שלך היא העמק המרכזי. אזור זה ידוע בגבעות המתגלגלות שלו, הנופים המדהימים שלו והכרמים הרבים שלו. העמק המרכזי הוא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר באזור, אז הקפידו לעצור לארוחה קלה.

דברים לעשות לאורך הנסיעה

  • בקר במיסיון סנטה ברברה
  • חקור את עמק סנטה מריה
  • בקר במיסיון סן לואיס אוביספו
  • חקור את העמק המרכזי
  • בקר בטירת הרסט
  • חקור את הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט
  • בקר ביקב הרסט ראנץ'
  • חקור את הרי סנטה לוצ'יה

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

ת: הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

ש: מה אני יכול לצפות לראות לאורך הדרך?

ת: בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בקליפורניה, כמו סנטה ברברה, סנטה מריה וסן לואיס אוביספו. תוכלו גם לעבור דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הגבעות המתגלגלות של העמק המרכזי וקו החוף המפורץ של האוקיינוס השקט.

ש: האם יש אטרקציות בדרך?

ת: כן, יש הרבה אטרקציות לאורך הדרך, כולל משימת סנטה ברברה, עמק סנטה מריה, משימת סן לואיס אוביספו, העמק המרכזי, טירת הרסט, הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט, יקב הרסט ראנץ' וסנטה. הרי לוסיה.

סיכום

הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של קליפורניה. הנסיעה היא כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בקליפורניה, כמו סנטה ברברה, סנטה מריה וסן לואיס אוביספו. תוכלו גם לעבור דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הגבעות המתגלגלות של העמק המרכזי וקו החוף המפורץ של האוקיינוס השקט. יש גם אטרקציות רבות לאורך הדרך, לרבות מיסיון סנטה ברברה, עמק סנטה מריה, מיסיון סן לואיס אוביספו, העמק המרכזי, טירת הרסט, הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט, יקב הרסט ראנץ' והרי סנטה לוסיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן