דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

הנסיעה מירושלים לעין גדי היא מסע נופי הנמשך כשעה ורבע שעה. המסלול לוקח אתכם דרך מדבר יהודה, נוף מדהים של גבעות מתגלגלות, צוקים סלעיים וצמחייה עבותה. בדרך תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, והעיר העתיקה יריחו.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מירושלים לעין גדי מלאה במראות שכדאי לראות. תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, והעיר העתיקה יריחו. תהיה לך גם הזדמנות לחקור את חורבות קומראן, שם התגלו מגילות ים המלח.

מה לעשות בעין גדי

ברגע שתגיעו לעין גדי, תוכלו לחקור את נווה המדבר השופע ואת האטרקציות הרבות שבו. תוכלו לטבול בבריכות הטבעיות, לטייל בשבילים ולחקור את חורבות בית הכנסת העתיק. כמו כן, תוכלו לבקר בשמורת הטבע עין גדי, בה תוכלו להבחין במגוון חיות בר, ביניהן יעלים, הירקסים ונמרים.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מירושלים לעין גדי, חשוב להיות מודעים לשטח. הכביש ברובו לא סלול ויכול להיות קשה לניווט. הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים, והקפידו לנעול נעליים נוחות.

דעה אישית

לאחרונה נסעתי בנסיעה מירושלים לעין גדי וזו הייתה חוויה מדהימה. הנוף היה עוצר נשימה והמסע היה מלא במראות מעניינים. אני ממליץ בחום לקחת את הנסיעה אם אתם מחפשים דרך ייחודית לחקור את מדבר יהודה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן