דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לעין גדי?

הנסיעה מירושלים לעין גדי היא נסיעה נופית ולוקחת אותך דרך מדבר יהודה וים המלח. הנסיעה היא כ-75 ק"מ (47 מייל) ואורכת כשעה ו-15 דקות להשלים. עין גדי הוא יעד תיירותי פופולרי, הממוקם על החוף המערבי של ים המלח. הוא ידוע בנווה המדבר השופע שלו, שהוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, הירקסים ונמיים. האזור הוא גם ביתם של מגוון אתרים ארכיאולוגיים, לרבות חורבות בית כנסת, כנסייה ביזנטית ובית מרחץ רומי. הנסיעה מירושלים לעין גדי היא קלה יחסית, שכן המסלול מסומן היטב. הכבישים במצב טוב. המסלול לוקח אתכם דרך מדבר יהודה, המהווה ניגוד מוחלט לגבעות הירוקות השופעות של ירושלים. תוך כדי נסיעה תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, וההרים שמסביב. לאחר הגעתכם לעין גדי, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של האזור. שמורת עין גדי היא נקודה פופולרית למבקרים, שכן היא ביתם של מגוון חיות בר וצמחים. תוכלו גם לבקר באתרים הארכיאולוגיים, המציעים הצצה לעבר האזור. אם אתם מחפשים טיול יום רגוע מירושלים, הנסיעה לעין גדי היא אופציה מצוינת. הנסיעה אורכת כשעה ו-15 דקות, ותתגמלו בנופים מדהימים של מדבר יהודה וים המלח.

מה לראות לאורך הדרך

בנסיעה מירושלים לעין גדי תחלפו על פני מגוון אטרקציות. במערות קומראן, הממוקמות בסמוך לים המלח, נמצאות מגילות ים המלח, שהן מכתבי היד העתיקים ביותר הידועים בעולם. תוכלו גם לבקר בפארק הלאומי מצדה, בו נמצאות חורבות מבצר עתיק.

דברים לעשות בעין גדי

ברגע שמגיעים לעין גדי, יש הרבה מה לעשות. תוכלו לחקור את שמורת הטבע עין גדי, שבה חיים מגוון חיות בר וצמחים. תוכלו גם לבקר באתרים הארכיאולוגיים, המציעים הצצה לעבר האזור. אם אתם מחפשים טיול יום רגוע מירושלים, הנסיעה לעין גדי היא אופציה מצוינת. הנסיעה אורכת כשעה ו-15 דקות, ותתגמלו בנופים מדהימים של מדבר יהודה וים המלח.

דעתי האישית

לאחרונה נסעתי בנסיעה מירושלים לעין גדי וזו הייתה חוויה נהדרת. הנוף היה מהמם והנסיעה הייתה קלה יחסית. הצלחתי לתפוס את המראות של מדבר יהודה וים המלח, והצלחתי לחקור את האתרים הארכיאולוגיים בעין גדי. זה היה טיול יום נהדר ואני בהחלט ממליץ עליו לכל מי שמחפש יום רגוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן