דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מדרמסלה למנאלי?

כמה זמן הנסיעה מדרמסלה למנאלי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מדרמסלה למנאלי?

סקירה כללית של הנסיעה מדרמסלה למנאלי

הנסיעה מדרמסלה למנאלי היא נסיעה ציורית, לוקחת אותך דרך גבעות ההימלאיה ומציעה נופים מדהימים של ההרים המושלגים. המסע הוא כ-250 קילומטרים (155 מייל) ואורך כ-8 שעות. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים ביותר של הודו, כולל הגבעות הירוקות השופעות של הימאצ'ל פראדש והפסגות המלכותיות של הרי ההימלאיה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מדרמסלה למנאלי היא ארוכה, אבל שווה את זה בגלל הנופים המדהימים. כשאתה עושה את דרכך למרגלות ההימלאיה, תתכבד בכמה מהנופים היפים ביותר של הודו. תעברו דרך גבעות ירוקות שופעות, נהרות מתפתלים והרים מושלגים. לאורך הדרך, תהיה לכם גם הזדמנות לעצור ולחקור כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של האזור. בדרמסלה תוכלו לבקר במעונו של הדלאי לאמה ובספרייה הטיבטית. במנאלי תוכלו לחקור את המקדשים והמנזרים העתיקים, או לעלות ברכבל לראש מעבר רוהטנג.

טיפים להפקת המרב מהכונן שלך

כאשר עושים את הנסיעה מדרמסלה למנאלי, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה, כמו גם חטיפים ומשקאות כדי להמשיך. כמו כן, מומלץ להביא מפה של האזור, וכן מצלמה שתצלם את הנופים המדהימים. כמו כן, חשוב להיות מודעים לתנאי מזג האוויר. הכבישים יכולים להיות חלקים בגשם, ולכן עדיף להימנע מנהיגה במזג אוויר גרוע. אם אכן נקלעתם לסופה, הקפידו לעצור ולחכות עד שהיא תעבור.

קח הפסקות בדרך

הנסיעה מדרמסלה למנאלי היא ארוכה, ולכן חשוב לעשות הפסקות קבועות. זה יעזור לכם להישאר ערניים ורעננים, וגם ייתן לכם הזדמנות לחקור כמה מהאטרקציות של האזור. יש הרבה מקומות לעצור בדרך, כולל מסעדות בצד הדרך, דוכני תה ושווקים בצד הדרך.

הישאר בטוח בדרכים

בעת הנסיעה מדרמסלה למנאלי, חשוב לשמור על בטיחות. ודא שאתה נוהג בהגנה ומציית לכל חוקי התעבורה. היו מודעים לחיות הבר המקומיות, מכיוון שלעתים קרובות יש חיות בר על הכבישים. כמו כן, שימו לב לתנאי מזג האוויר, מכיוון שהכבישים יכולים להיות חלקים בגשם.

תכנן מראש ללינה

אם אתם מתכננים ללון במנאלי, חשוב לתכנן מראש. הקפידו להזמין מקום לינה מראש, מכיוון שהאזור יכול להיות עמוס מאוד בעונת השיא. יש הרבה מלונות ובתי הארחה באזור, אז אתה אמור להיות מסוגל למצוא משהו שיתאים לתקציב שלך.

תהנה מהנוף

הנסיעה מדרמסלה למנאלי היא ארוכה, אבל שווה את זה בגלל הנופים המדהימים. כשאתה עושה את דרכך למרגלות ההימלאיה, תתכבד בכמה מהנופים היפים ביותר של הודו. אז הקפידו לקחת את הזמן וליהנות מהנוף.

למידע נוסף על הנסיעה מדרמסלה למנאלי, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן