דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מברלין לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מברלין לאמסטרדם?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מברלין לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מברלין לאמסטרדם?

הנסיעה מברלין לאמסטרדם היא מסלול פופולרי למטיילים שרוצים לחקור שתיים מהערים התוססות ביותר באירופה. המרחק בין שתי הערים הוא כ-500 קילומטרים (310 מיילים). בהתאם למסלול שאתה לוקח ותנאי התנועה, הנסיעה יכולה להימשך בין חמש לשבע שעות.

המסלול הטוב ביותר מברלין לאמסטרדם

הדרך הטובה ביותר מברלין לאמסטרדם היא לקחת את הכביש המהיר A2, העובר דרך הולנד וגרמניה. מסלול זה הוא הדרך המהירה והישירה ביותר להגיע מברלין לאמסטרדם. זהו גם המסלול הנופי ביותר, שכן הוא עובר באזור הכפרי של הולנד ובאזור הכפרי הגרמני.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מברלין לאמסטרדם נעימה. הנוף יפה, והכבישים מתוחזקים היטב. בדרך תעברו דרך עיירות וכפרים קטנים וגם בערים גדולות יותר כמו האנובר ואוטרכט.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
500 ק"מ (310 מייל) 5-7 שעות

דעה אישית

נסעתי מספר פעמים מברלין לאמסטרדם, ואני יכול לומר שזו דרך מצוינת לחקור שתיים מהערים התוססות ביותר באירופה. הנוף יפה, והכבישים מתוחזקים היטב. הנסיעה יכולה להיות מעט ארוכה, אבל כדאי לחוות את התרבות וההיסטוריה של שתי הערים. אם אתם מחפשים דרך מצוינת לחקור את אירופה, אני ממליץ בחום לקחת את הנסיעה מברלין לאמסטרדם. אם אתם מחפשים מידע נוסף על הנסיעה מברלין לאמסטרדם, תוכלו לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . הוא מספק סקירה כללית של המסלול ולמה לצפות לאורך הדרך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן