דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מפראג לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מפראג לאמסטרדם?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מפראג לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מפראג לאמסטרדם?

הנסיעה מפראג לאמסטרדם היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את שתי הערים. פראג היא בירת צ'כיה, בעוד אמסטרדם היא בירת הולנד. שתי הערים ידועות בתרבות, בארכיטקטורה ובהיסטוריה הייחודית שלהן. לכן, אם אתם מחפשים טיול כביש שייקח אתכם דרך שתיים מהערים המעניינות ביותר באירופה, אז הנסיעה מפראג לאמסטרדם היא אופציה מצוינת. אבל כמה זמן הנסיעה מפראג לאמסטרדם? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה לוקח ותנאי התנועה. באופן כללי, הנסיעה מפראג לאמסטרדם אורכת כ-8 שעות ומשתרעת על מרחק של כ-500 מיילים (800 ק"מ).

המסלול הטוב ביותר מפראג לאמסטרדם

הדרך הטובה ביותר מפראג לאמסטרדם היא לקחת את הכביש המהיר A2, העובר מפראג לגבול גרמניה. משם, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר A7 לגבול הולנד. ברגע שאתה בהולנד, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר A1 לאמסטרדם. המסלול הזה הוא הדרך הישירה ביותר להגיע מפראג לאמסטרדם, והוא גם המהיר ביותר.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים להפוך את הנסיעה מפראג לאמסטרדם לקצת יותר מעניינת, אז תוכלו לעשות כמה עצירות בדרך. לדוגמה, תוכלו לעצור בדרזדן, גרמניה, שהיא עיר יפהפייה עם היסטוריה עשירה. אתה יכול גם לעצור בהאנובר, גרמניה, שהיא עיר נהדרת לקניות ולסיורים. ואם אתם מחפשים קצת טבע, אז תוכלו לעצור בפארק הלאומי Hoge Veluwe בהולנד.

השוואה מהירה

עִיר מרחק מפראג זמן נסיעה
דרזדן, גרמניה 200 מייל (320 ק"מ) 3 שעות
האנובר, גרמניה 300 מייל (480 ק"מ) 4 שעות
הפארק הלאומי Hoge Veluwe, הולנד 400 מייל (640 ק"מ) 5 שעות
אמסטרדם, הולנד 500 מייל (800 ק"מ) 8 שעות

הנסיעה מפראג לאמסטרדם היא ארוכה, אבל זו דרך מצוינת לחקור שתיים מהערים המעניינות ביותר באירופה. בין אם אתם מחפשים מסלול ישיר ובין אם אתם רוצים לעשות כמה עצירות בדרך, הנסיעה מפראג לאמסטרדם בוודאי תהיה חוויה בלתי נשכחת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן