דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מאתונה לסנטוריני?

כמה זמן הנסיעה מאתונה לסנטוריני?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מאתונה לסנטוריני?

אתונה לסנטוריני: סקירה מהירה

אתונה וסנטוריני הם שניים מהיעדים הפופולריים ביותר ביוון. אתונה היא בירת יוון וידועה בהריסות העתיקות, התרבות התוססת וחיי הלילה הסוערים שלה. סנטוריני הוא אי ציורי בים האגאי, הידוע בנופים המדהימים שלו, בכפרים מסוידים בלבן ובחופים געשיים. הנסיעה מאתונה לסנטוריני היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-300 מיילים (480 ק"מ), וזה לוקח בערך 8 שעות להשלים. המסלול לוקח אותך דרך האזור הכפרי היווני, עם הרבה עצירות בדרך.

אתונה לסנטוריני: השוואה מהירה

אַתוּנָה סנטוריני
חורבות עתיקות חופים געשיים
תרבות תוססת כפרים מסוידים לבן
חיי לילה שוקקים נופים מדהימים

הנסיעה מאתונה לסנטוריני

הנסיעה מאתונה לסנטוריני היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-300 מיילים (480 ק"מ), וזה לוקח בערך 8 שעות להשלים. המסלול לוקח אותך דרך האזור הכפרי היווני, עם שפע של עצירות בדרך. החלק הראשון של הנסיעה לוקח אותך מאתונה לעיר הנמל פיראוס. משם תוכלו לקחת מעבורת לסנטוריני. הנסיעה במעבורת אורכת כ-5 שעות, וזו דרך מצוינת לראות את איי יוון. ברגע שתגיעו לסנטוריני, תוכלו לקחת אוטובוס או מונית ליעד. הנסיעה באוטובוס אורכת כשעה, והנסיעה במונית אורכת כ-30 דקות.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה מאתונה לסנטוריני היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור הכפרי היווני. יש שפע של עצירות בדרך, כולל ההריסות העתיקות של דלפי, המנזרים של מטאורה וחופי הפלופונסוס.

דעה אישית

נסעתי מאתונה לסנטוריני כמה פעמים, וזו תמיד הייתה חוויה נהדרת. הנסיעה ארוכה, אבל זה שווה את זה בגלל הנופים המדהימים וההזדמנות לחקור את הכפר היווני. אני ממליץ בחום לקחת את הזמן כדי לעשות את הנסיעה, מכיוון שזו דרך נהדרת לחוות את יופיה של יוון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן