דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מסלוניקי לקלמברה?

כמה זמן הנסיעה מסלוניקי לקלמברה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מסלוניקי לקלמברה?

סקירה של המסלול מסלוניקי לקלמברה

הנסיעה מסלוניקי לקלמברה היא נסיעה של כ-250 קילומטרים (155 מיילים). המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון, כולל קו החוף המדהים של הים האגאי, היערות השופעים של הרי הפינדוס והגבעות המתגלגלות של האזור הכפרי של יוון. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה כפרים ועיירות קטנות, המעניקות לכם הצצה לאורח החיים המסורתי בחלק זה של העולם.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מסלוניקי לקלמברה היא נסיעה של כארבע שעות, תלוי בתנועה ובמספר העצירות שתבצעו בדרך. תוך כדי נסיעה, תוכל להתבונן בנופים המדהימים של הים האגאי, היערות השופעים של הרי הפינדוס, והגבעות המתגלגלות של האזור הכפרי היווני. תעברו גם דרך כמה כפרים ועיירות קטנות, שיתנו לכם הצצה לאורח החיים המסורתי בחלק זה של העולם.

סלוניקי

המסע שלך מתחיל בעיר התוססת סלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון. העיר ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, המטבח הטעים שלה והמורשת התרבותית העשירה שלה. כשתצאו מהעיר, תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של הים האגאי וההרים שמסביב.

קסטוריה

התחנה הבאה שלכם היא העיר קסטוריה, הממוקמת בערך באמצע הדרך בין סלוניקי לקלמברה. קסטוריה היא עיר מקסימה עם היסטוריה עשירה, והיא ביתם של כמה מהכנסיות והמנזרים היפים ביותר ביוון. תוך כדי נסיעה בעיר, תוכל להתבונן בנופים המדהימים של ההרים שמסביב ושל האגם.

קלמברה

היעד הסופי שלכם הוא הכפר הקטן קלמברה, הממוקם למרגלות הרי הפינדוס. הכפר ידוע בארכיטקטורה המסורתית שלו ובנופים המדהימים של ההרים שמסביב. כשתיסעו דרך הכפר, תוכלו להתבונן בנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב ושל האגם.

דברים לעשות לאורך הדרך

כשאתם נוסעים מסלוניקי לקלמברה, יהיו לכם שפע של הזדמנויות לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים של הים האגאי, היערות השופעים של הרי הפינדוס והגבעות המתגלגלות של האזור הכפרי היווני. הנה כמה מהדברים שאתה יכול לעשות בדרך:

בקר במנזרים של מטאורה

המנזרים של מטאורה, הממוקמים בערך באמצע הדרך בין סלוניקי לקלמברה, הם אתר חובה לכל מטייל. המנזרים יושבים על גבי צוקי אבן חול נישאים, והם מציעים נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב.

חקור את העיר קסטוריה

קסטוריה היא עיר מקסימה עם היסטוריה עשירה, והיא ביתם של כמה מהכנסיות והמנזרים היפים ביותר ביוון. תוך כדי נסיעה בעיר, תוכל להתבונן בנופים המדהימים של ההרים שמסביב ושל האגם.

בקר בעיר העתיקה של דיון

ממוקמת ממש מחוץ לסלוניקי, העיר העתיקה של דיון היא אתר חובה לכל מטייל. העיר הייתה בעבר מרכז דתי חשוב ליוונים העתיקים, והיא מהווה בית לכמה מהחורבות המרשימות ביותר באזור.

צאו לשייט באגם אורסטיאדה

ממוקם ממש מחוץ לקלמברה, אגם אורסטיאדה הוא אגם מדהים מוקף ביערות עבותים וגבעות מתגלגלות. תוכלו לצאת לשייט באגם כדי לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב.

סיכום

הנסיעה מסלוניקי לקלמברה היא נסיעה של כ-250 קילומטרים (155 מיילים). בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון, כולל קו החוף המדהים של הים האגאי, היערות השופעים של הרי הפינדוס והגבעות המתגלגלות של הכפר היווני. יהיו לך גם שפע של הזדמנויות לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים של הים האגאי, היערות השופעים של הרי הפינדוס והגבעות המתגלגלות של האזור הכפרי היווני. למידע נוסף על המסלול מסלוניקי לקלמברה, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן