דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס?

כמה זמן הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס?

סקירה כללית של הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס

הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס היא ארוכה, אבל היא גם מסע יפהפה. הנסיעה אורכת כ-8 שעות ומשתרעת על מרחק של כ-500 קילומטרים (310 מיילים). בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. הנסיעה היא ברובה על כבישים סלולים, אבל יש כמה קטעים של דרכי כורכר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס היא ארוכה, אבל היא גם מסע יפהפה. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. הנסיעה היא ברובה על כבישים סלולים, אבל יש כמה קטעים של דרכי כורכר. החלק הראשון של הנסיעה לוקח אותך דרך הערבה הפטגונית, מרחב עצום של אדמות עשב ושיחים. תוך כדי נסיעה, תוכלו לראות מרחוק את הפסגות המושלגות של הרי האנדים. החלק השני של הנסיעה לוקח אותך דרך יער הגשם הפטגוני. כאן, תהיו מוקפים בצמחייה עבותה ועצים נישאים. האוויר מתמלא בקולות של ציפורים וחיות בר אחרות. החלק השלישי של הנסיעה לוקח אותך דרך המדבר הפטגוני. כאן תהיו מוקפים במרחבים עצומים של חול וסלע. המדבר הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל גואנקו, ריאה ושועלים. החלק הרביעי של הנסיעה לוקח אתכם דרך הפיורדים הפטגוניים. כאן תהיו מוקפים בהרים נישאים ומים כחולים עמוקים. הפיורדים הם ביתם של מגוון חיות בר, כולל אריות ים, דולפינים ולווייתנים.

מה לראות לאורך הדרך

לאורך הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס, תהיה לכם הזדמנות לראות כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם. הנה כמה מהדגשים:

קרחון פריטו מורנו

קרחון פריטו מורנו הוא אחד הקרחונים המרשימים בעולם. הוא ממוקם בפארק הלאומי לוס גלסיארס והוא אתר חובה לכל מי שמבקר באזור. הקרחון משתנה ללא הרף והוא מראה מרהיב לעין.

הפארק הלאומי טורס דל פיינה

הפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא אחד הפארקים היפים בעולם. זה בית למגוון של חיות בר, כולל גואנקו, rheas ושועלים. הפארק הוא גם ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר בעולם, כולל רכס הרי טורס דל פיינה המפורסם.

טיפים עבור הכונן

הנה כמה טיפים שיהפכו את הנסיעה שלכם מאל קלפטה לפוארטו נטאלס למהנה ככל האפשר:

  • הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים לנסיעה.
  • הקפד למלא את מיכל הדלק שלך לפני שאתה עוזב את אל קלפטה, מכיוון שיש מעט תחנות דלק לאורך הדרך.
  • היו מודעים לתנאי מזג האוויר, מכיוון שהכבישים יכולים להיות חלקים בתנאי רטוב או קרח.
  • היו מוכנים לנסיעה הארוכה, ותכננו שפע של תחנות מנוחה לאורך הדרך.
  • הקפידו להביא מצלמה כדי לצלם את הנופים המדהימים לאורך הדרך.

הנסיעה מאל קלפטה לפוארטו נטאלס היא ארוכה, אבל היא גם מסע יפהפה. הנסיעה אורכת כ-8 שעות ומשתרעת על מרחק של כ-500 קילומטרים (310 מיילים). בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. הנסיעה היא ברובה על כבישים סלולים, אבל יש כמה קטעים של דרכי כורכר. הקפידו לקחת את הזמן וליהנות מהמסע, כי זו חוויה שלא תשכחו לעולם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן