דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מצומת הערבה לאילת?

כמה זמן הנסיעה מצומת הערבה לאילת?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מצומת הערבה לאילת?

סקירה של הנסיעה מצומת הערבה לאילת

הנסיעה מצומת הערבה לאילת היא קצרה יחסית, אורכת קצת יותר משעה בהתאם למסלול בו תעברו. המסלול הוא ברובו על כביש מהיר, כך שזו נסיעה קלה יחסית. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדבריים המדהימים בישראל, כך שזו הזדמנות מצוינת לחזות במראות.

המסלול הטוב ביותר מצומת הערבה לאילת

המסלול הטוב ביותר מצומת הערבה לאילת הוא לנסוע בכביש 90 דרומה. כביש מהיר זה הוא כביש דו מסלולי העובר לאורך הצד המזרחי של בקעת הערבה. מדובר בכביש ישר ושטוח יחסית, כך שזו נסיעה קלה. הכביש המהיר עובר דרך הישובים הקטנים מצפה רמון, שדה בוקר ויטבתה לפני הגעה לאילת.

למה לצפות בדרך

לאורך הדרך תתכבדו בכמה מהנופים המדבריים המדהימים בישראל. עמק הערבה הוא נוף מדברי רחב ידיים, עם גבעות מתגלגלות ודיונות חול. הכביש המהיר עובר בכמה מהאזורים הנידחים ביותר של הארץ, כך שתוכלו להתרשם מהיופי של המדבר בשקט ובשלווה. כמו כן, תעברו בכמה מהעיירות המעניינות בישראל. מצפה רמון היא עיירה קטנה באמצע המדבר, וזה מקום מצוין לעצור בו לארוחת צהריים או לכוס קפה. שדה בוקר הוא קיבוץ קטן באמצע המדבר, וזה מקום מצוין לחקור את ההיסטוריה של האזור. יטבתה היא עיירה קטנה ליד הגבול עם ירדן, וזה מקום מצוין לעצור בו לארוחה קלה.

כמה זמן לוקח לנסוע מצומת הערבה לאילת?

הנסיעה מצומת הערבה לאילת אורכת קצת יותר משעה, תלוי במסלול בו תעברו. הכביש המהיר ברובו ישר ושטוח, כך שזו נסיעה קלה. אם אתה לוקח את המסלול הישיר ביותר, זה אמור לקחת כשעה ורבע שעה. אם אתה מחפש מסלול נופי יותר, אתה יכול לקחת את כביש 90 דרומה ואז לפנות לכביש 12. מסלול זה לוקח אותך דרך חלק מהכבישים הנוף המדברי המדהים ביותר בישראל, וזה אמור לקחת כשעה וחצי. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תתכבדו בכמה מהנופים המדבריים המדהימים בישראל. אז אם אתם מחפשים נסיעה קצרה ונופית, הנסיעה מצומת הערבה לאילת היא אופציה מצוינת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן