דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן היו אריאנה ופיט ביחד לפני שהתארסו?

כמה זמן היו אריאנה ופיט ביחד לפני שהתארסו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן היו אריאנה ופיט ביחד לפני שהתארסו?

רומן מערבולת של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון

הרומן הסוער של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון היה לשיחת העיר. בני הזוג, שנפגשו לראשונה ב-2016, היו יחד כמה חודשים לפני שהתארסו ביוני 2018. הזוג נפגש לראשונה על הסט של סאטרדיי נייט לייב ב-2016, כשאריאנה הייתה האורחת המוזיקלית. היה להם חיבור מיידי והחלו לצאת זמן קצר לאחר מכן. בני הזוג שמרו על מערכת היחסים שלהם בסטופ בחודשים הראשונים, אך לא עבר זמן רב עד שהם החלו להופיע יחדיו בפומבי. הם נצפו בניו יורק, ואפילו עשו כמה הופעות שטיח אדום.

האירוסין

ביוני 2018 הודיעו בני הזוג על אירוסיהם. הם היו ביחד כמה חודשים לפני שהם פרסמו את ההכרזה. בני הזוג יצאו כמה חודשים לפני שהתארסו, והם היו חברים כמה שנים לפני כן. לזוג היה אירוסין קצר מאוד, והם קשרו את הקשר בספטמבר 2018.

הפרידה

לרוע המזל, נישואיהם של בני הזוג לא נמשכו זמן רב. הם הודיעו על פרידתם באוקטובר 2018, חודשים ספורים בלבד לאחר שהתחתנו. בני הזוג היו ביחד בסך הכל כשישה חודשים לפני שהתארסו, והם היו נשואים רק כמה חודשים לפני שנפרדו.

הסיבות מאחורי הפיצול

בני הזוג מעולם לא חשפו את הסיבות שמאחורי הפיצול שלהם, אבל משערים שייתכן שהפרש הגילאים של בני הזוג ולוחות הזמנים העמוסים שלהם היו גורם. אריאנה בת 25, בעוד שפיט בן 24. לזוג היו גם לוחות זמנים עמוסים מאוד, עם אריאנה בסיבוב הופעות ופיט עובד בסאטרדיי נייט לייב.

התוצאות

בני הזוג נשארו ביחסים טובים מאז פרידתם. שניהם דיברו זה על זה בצורה חיובית בראיונות, והם אפילו נצפו יחד מדי פעם. אריאנה ופיט שניהם המשיכו בחייהם מאז פרידתם. אריאנה יוצאת כעת עם סוכן הנדל"ן דלטון גומז, בעוד שפיט יוצא עם השחקנית מרגרט קוואלי.

דעה אישית

מערכת היחסים של אריאנה ופיט הייתה רומנטיקה סוערת שהסתיימה מוקדם מדי. חבל שבני הזוג לא הצליחו לגרום לזה לעבוד, אבל זה מובן בהתחשב בהפרש הגילאים שלהם ולוחות הזמנים העמוסים שלהם. נחמד לראות שבני הזוג נשארו ביחסים טובים מאז הפירוד, ומעודד לראות ששניהם המשיכו הלאה בחייהם.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן היו אריאנה ופיט ביחד לפני שהתארסו?

ת: אריאנה ופיט היו יחד כמה חודשים לפני שהתארסו ביוני 2018.

ש: מה היו הסיבות מאחורי הפיצול של בני הזוג?

ת: בני הזוג מעולם לא חשפו את הסיבות שמאחורי הפיצול שלהם, אבל משערים שייתכן שהפרש הגילאים של בני הזוג ולוחות הזמנים העמוסים שלהם היו גורם.

ש: האם אריאנה ופיט עדיין ביחסים טובים?

ת: כן, בני הזוג נשארו ביחסים טובים מאז פרידתם. שניהם דיברו זה על זה בצורה חיובית בראיונות, והם אפילו נצפו יחד מדי פעם.

סיכום

הרומן הסוער של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון היה לשיחת העיר. בני הזוג, שנפגשו לראשונה ב-2016, היו יחד כמה חודשים לפני שהתארסו ביוני 2018. למרבה הצער, נישואיהם של בני הזוג לא נמשכו זמן רב והם הודיעו על פרידתם באוקטובר 2018. הזוג מעולם לא חשף את הסיבות מאחוריהם הפיצול ביניהם, אך משערים שייתכן שהפרש הגילאים של בני הזוג ולוחות הזמנים העמוסים שלהם היו גורם לכך. בני הזוג נשארו ביחסים טובים מאז פרידתם, ושניהם המשיכו בחייהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן