דף הבית » מה ההבדל » אריאנה ופיט: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

אריאנה ופיט: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

צרו איתנו קשר

אריאנה ופיט: כמה זמן הם היו ביחד לפני האירוסין?

אריאנה גרנדה ופיט דוידסון: ציר זמן של מערכת היחסים שלהם

הרומן הסוער של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון היה אחד ממערכות היחסים המדוברות ביותר של סלבריטאים של 2018. הזוג נפגש לראשונה במרץ 2018, כאשר גרנדה הופיעה בהפתעה בסאטרדיי נייט לייב, שם דייווידסון הוא חבר צוות השחקנים. במאי, בני הזוג אישרו את מערכת היחסים שלהם, ועד יוני הם היו מאורסים. אבל כמה זמן הם היו ביחד לפני שהתארסו?

הסימנים הראשונים למערכת יחסים

הסימנים הראשונים למערכת יחסים בין גרנדה לדווידסון החלו להופיע במאי 2018. ב-16 במאי, דוידסון פרסם תמונה שלו ושל גרנדה באינסטגרם, עם הכיתוב "חדר הסודות נפתח". ב-30 במאי, גרנדה פרסמה תמונה שלה ושל דייווידסון באינסטגרם, עם הכיתוב "חשבתי אותך לתוך החיים שלי".

האירוסין

ב-11 ביוני 2018, גרנדה ודוידסון הודיעו על אירוסיהם. בני הזוג היו ביחד רק כמה שבועות לפני שהתארסו. בראיון עם ג'ימי פאלון אמר דייווידסון שהוא ידע שגרנדה היא האחת בשבילו אחרי הדייט הראשון שלהם.

הפרידה

מערכת היחסים של גרנדה ודיווידסון הסתיימה באוקטובר 2018, לאחר חמישה חודשים של ביחד. בני הזוג התגוררו יחד בניו יורק, אך גרנדה עברה מדירתם המשותפת זמן קצר לאחר הפרידה.

התוצאות

מאז הפרידה שלהם, גרנדה ודוידסון המשיכו שניהם הלאה בחייהם. גרנדה הוציאה בפברואר 2019 את אלבום האולפן החמישי שלה, Thank U, Next, הכולל מספר שירים על מערכת היחסים שלה עם דייווידסון. דייווידסון המשיך להופיע בסאטרדיי נייט לייב, ונקשר לכמה סלבריטאים אחרים.

דעה אישית

מערכת היחסים של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון הייתה אחת ממערכות היחסים המדוברות ביותר עם הסלבריטאים של 2018. הרומן הסוער שלהם אמנם היה קצר מועד, אבל בהחלט היה מעניין. מדהים לחשוב שבני הזוג הכירו רק כמה שבועות לפני שהתארסו. זה רק מראה שלפעמים, כשאתה יודע, אתה יודע.

שאלות ותשובות

ש: איך נפגשו אריאנה ופיט?

ת: אריאנה ופיט נפגשו לראשונה במרץ 2018, כאשר גרנדה הופיעה בהפתעה בסאטרדיי נייט לייב, שם דייווידסון הוא חבר צוות השחקנים.

ש: מה היה הסימן הראשון למערכת היחסים שלהם?

ת: הסימנים הראשונים למערכת יחסים בין גרנדה לדווידסון החלו להופיע במאי 2018. ב-16 במאי, דוידסון פרסם תמונה שלו ושל גרנדה באינסטגרם, עם הכיתוב "חדר הסודות נפתח". ב-30 במאי, גרנדה פרסמה תמונה שלה ושל דייווידסון באינסטגרם, עם הכיתוב "חשבתי אותך לתוך החיים שלי".

ש: מתי אריאנה ופיט התארסו?

ת: ב-11 ביוני 2018, גרנדה ודוידסון הודיעו על אירוסיהם. בני הזוג היו ביחד רק כמה שבועות לפני שהתארסו.

ש: מתי אריאנה ופיט נפרדו?

ת: מערכת היחסים של גרנדה ודיווידסון הסתיימה באוקטובר 2018, לאחר חמישה חודשים של ביחד.

סיכום

מערכת היחסים של אריאנה גרנדה ופיט דוידסון הייתה אחת ממערכות היחסים המדוברות ביותר עם הסלבריטאים של 2018. הזוג נפגש לראשונה במרץ 2018, ועד יוני, הם היו מאורסים. עם זאת, מערכת היחסים שלהם הסתיימה באוקטובר 2018, לאחר חמישה חודשים של ביחד. מאז הפרידה שלהם, גרנדה ודוידסון המשיכו שניהם הלאה בחייהם. מדהים לחשוב שבני הזוג הכירו רק כמה שבועות לפני שהתארסו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן