דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

צרו איתנו קשר

מהם חיי המדף של מרק עוף?

מרק עוף הוא ארוחה מנחמת וטעימה שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. אבל כמה זמן אפשר לשמור אותו במקרר? חיי המדף של מרק עוף תלויים איך הוא נשמר וכמה זמן הוא היה במקרר.

נושאים קשורים:

אחסון מרק עוף

אם אתם מאחסנים מרק עוף במקרר, יש להניח אותו בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהמרק להתקלקל וגם יעזור למנוע מהטעמים להיות חזקים מדי. כמו כן יש לאחסן את המרק במקום קריר ויבש. אם המרק מאוחסן באזור חם, הוא עלול להתקלקל מהר יותר.

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

באחסון נכון, מרק עוף יכול להחזיק עד חמישה ימים במקרר. לאחר חמישה ימים, יש לזרוק את המרק. חשוב לציין שאם המרק מונח בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

מרק עוף מקפיא

ניתן גם להקפיא מרק עוף עד שלושה חודשים. להקפאת המרק יש להכניסו לכלי אטום ולאחסן במקפיא. כשהוא מוכן לאכילה, יש להפשיר את המרק במקרר למשך הלילה. לאחר הפשרה יש לחמם היטב את המרק לפני האכילה.

סימנים של מרק עוף מקולקל

אם המרק נשמר זמן רב מדי, הוא עלול להראות סימני קלקול. סימנים אלו כוללים ריח חמצמץ, מרקם רירי או שינוי בצבע. אם יש אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק את המרק.

טיפים לאחסון בטוח של מרק עוף

  • אחסן תמיד מרק עוף בכלי אטום.
  • שומרים את המרק במקום קריר ויבש.
  • השליכו את המרק לאחר חמישה ימים במקרר.
  • מקפיאים את המרק עד שלושה חודשים.
  • השליכו את המרק אם הוא שוכב בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים.
  • זורקים את המרק אם הוא מראה סימני קלקול.

אחסון מרק עוף בצורה נכונה היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהוא בטוח לאכילה. לפי הטיפים לעיל, תוכלו ליהנות ממרק עוף טעים עד חמישה ימים במקרר או שלושה חודשים במקפיא. למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן