דף הבית » הכי נצפים » כמה זמן אפשר לשמור מים רתוחים לתינוק?

כמה זמן אפשר לשמור מים רתוחים לתינוק?

צרו איתנו קשר

מה זה מים רתוחים?

מים רתוחים הם מים שחוממו לנקודת הרתיחה שלהם של 100 מעלות צלזיוס (212 מעלות פרנהייט). מים רותחים הורגים את רוב החיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים, מה שהופך אותם בטוחים לשתייה ולשימושים אחרים. מים רותחים הם הדרך הבטוחה ביותר לספק מים לתינוקך.

כמה זמן אפשר לשמור מים רתוחים?

ניתן לאחסן מים רתוחים עד 24 שעות בטמפרטורת החדר. לאחר זמן זה, חיידקים יכולים להתחיל לצמוח במים, מה שהופך אותו לא בטוח לתינוק שלך לשתות. לכן, חשוב להשליך כל מים רתוחים שנשמרו יותר מ-24 שעות.

אחסון מים רתוחים

כאשר מאחסנים מים רתוחים, עדיף להשתמש בכלי נקי ואטום. זה יעזור לשמור על המים בטוחים ונקיים ממזהמים. כמו כן, חשוב לאחסן את המים במקום קריר וחשוך, הרחק מאור שמש ישיר.

חימום מים רתוחים

אם אתה צריך לחמם מים רתוחים, חשוב לעשות זאת בבטחה. יש לחמם מים רתוחים ל-70 מעלות צלזיוס (158 מעלות פרנהייט) לפחות לפני השימוש בהם. זה יעזור להרוג כל חיידק שאולי צמח במים.

שימוש במים רתוחים לפורמולה

בעת הכנת חלב פורמולה לתינוקך, חשוב להשתמש במים טריים. אין להשתמש במים רתוחים שנשמרו במשך יותר מ-24 שעות לפורמולה מכיוון שהם עלולים להכיל חיידקים שעלולים לגרום לתינוקך לחלות. אם אתה צריך להשתמש במים רתוחים מאוחסנים, יש לחמם אותם ל-70 מעלות צלזיוס לפחות (158 מעלות פרנהייט) לפני השימוש בהם.

טיפים לאחסון מים רתוחים

  • השתמש תמיד במיכל נקי ואטום לאחסון מים רתוחים.
  • אחסן מים רתוחים במקום קריר וחשוך הרחק מאור שמש ישיר.
  • השליכו מים רותחים לאחר 24 שעות.
  • חממו מחדש מים רתוחים ל-70 מעלות צלזיוס לפחות (158 מעלות פרנהייט) לפני השימוש.
  • אין להשתמש במים רתוחים מאוחסנים לפורמולה.

מים רותחים הם הדרך הבטוחה ביותר לספק מים לתינוקך. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להבטיח שהמים המבושלים שאתה מספק בטוחים וללא זיהומים.

למידע נוסף, צפה בסרטון זה מ-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן