דף הבית » מדריך זמן הקשור למזון » כל מה שצריך לדעת על כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

כל מה שצריך לדעת על כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

כמה זמן אפשר להשאיר חלב שאוב בחוץ

צרו איתנו קשר

שאיבת חלב זהה להוצאת חלב. זוהי שיטה להשגת חלב מהשדיים מבלי שהתינוק יזדקק ישירות להנקה. ניתן להשתמש בידיים שלך, במשאבת חלב ידנית או במשאבת חלב חשמלית לשם כך.

נשים עשויות למצוא שימושי בחלב מופק מסיבות שונות. אנשים מסוימים עשויים לעסוק בזה אם יש להם תינוקות יונקים. יש אנשים שעושים זאת מכיוון שהם עשויים לרצות לערב בן זוג או בני משפחה אחרים בהאכלה. אחרים מוצאים את זה מנחם בתחילת הדרך.

רצוי לצרוך או לקרר חלב אם ברגע שהוא מתבטא, אולם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן קובע שהוא יכול להישאר בטמפרטורת החדר (77 מעלות פרנהייט) עד ארבע שעות.

השתמש בזכוכית מכוסה ללא BPA, בכלי פלסטיק קשיחים ללא מכסה, או בשקיות אחסון שנעשו במיוחד לאחסון חלב אם. עם זאת, קחו בחשבון שהשקיות עלולות להיקרע או לדלוף, ולכן עדיף לאחסן אותן בכלי פלסטיק קשיח עם מכסה הדוק לפני הכנסתם למקרר או למקפיא.

.זכור לא לערבב חלב אם מטמפרטורות שונות באותו מיכל בזמן האחסון במקרר או במקפיא. במקום זאת, הניחו לחלב שחלץ זה עתה להתקרר לפני שמוסיפים אותו למיכל מלא עד מחציתו. בנוסף, הימנעו מערבוב חלב אם שהתבטא בימים שונים.

חלב אם לחולי סרטן

השימוש בחלב אם בחולי סרטן הולך וגדל עם השנים. חלב אם הוא חלופה בריאה לכימותרפיה, שהיא לא רק יעילה יותר אלא גם בטוחה הרבה יותר.

חלב אם כטיפול פוטנציאלי בסרטן הוא טענה נועזת שגורמת לחלק מהאנשים לגרד בראשם. חלב אם מכיל כימיקל המכונה “HAMLET” המשמיד תאים סרטניים מבלי לפגוע בתאים בריאים שכנים, על פי מחקר.

צוות המחקר של HAMLET חושב שכאשר ‘HAMLET’ מגיע למעיים, הוא מגיב עם חלבון-ליפיד הנקרא אלפא-לקטאלבומין, שמתחיל לכוון לתאים סרטניים. התאים הממאירים מותקפים, נהרסים ומופרשים באמצעות שתן תוך מספר ימים.

כמה זמן נמשכת הנקה

יש אנשים שחושבים שהנקה היא דבר טבעי, אבל זה בעצם משתנה מאדם לאדם. בעוד שחלק מהנשים יכולות להניק עד 6 חודשים בממוצע, אחרות סובלות מבעיות באספקת החלב שלהן ואינן יכולות להניק כלל. נכון שיש נשים שמסוגלות להניק ואחרות לא. אבל אם אתה מתקשה לבטא את החלב שלך, אז יש תרופות שאתה יכול להשתמש כדי לעזור לך להוציא את החלב מהגוף.

חימום חלב אם

אם תחליט לשאוב את החלב שלך, עליך לשמור אותו מקורר עד שתהיה מוכן להשתמש בו שוב. בהתאם למועד שבו אתה מתכוון להשתמש שוב בחלב האם שלך, עליך לבחור כיצד לשמור אותו.

חלב אם לא צריך להתחמם. הטמפרטורה שבה יש להשתמש בחלב האם שלך לאחר הפשרה אינה קריטית. התינוק שלך יכול לאכול אותו כל עוד הוא נמס למצב נוזלי והוא נקי מגבישי קרח.

עם זאת, הרבה תינוקות בוחרים בחלב אם חם. חלב אם שחומם עלול לאבד מעט מהקור שלו, מה שהופך את זמן ההאכלה לנעים יותר. במהלך האכלה, חלב אם חם יכול גם לסייע בהרגעה והרגעת תינוקות.

התחממות יתר היא האזור שבו אתה צריך לנקוט במשנה זהירות. חלב אם יכול לשרוף את התינוק שלך אם הוא מתחמם מדי ומאבד חלק מהמרכיבים הבריאים שלו. הבקבוק, במיוחד אם הוא עשוי מזכוכית, עלול להתחמם מדי וכאשר נוגעים בו, לשרוף את עורו של תינוקך.

כמה חלב שאוב תינוק צריך לאכול

במשך החודש הראשון בערך, יש להניק ילודים חדשים 8-12 פעמים בכל יום. מכיוון שחלב אם נספג במהירות, תינוקות מרגישים לעתים קרובות רעבים. במהלך השבועות הראשונים, האכלות תכופות עשויות לעזור לקדם את אספקת החלב שלך. סביר להניח שהילד שלך ינוק 7-9 פעמים ביום עד שהוא או היא יהיו בני 1-2 חודשים.

ספור את המרווחים בין ההנקות שמתחילות כשהתינוק שלך מתחיל להניק (בניגוד לסופה) ועד להסתיים כשהתינוק שלך מתחיל לינוק שוב. עד 20 דקות יכולות לעבור בזמן שיילוד יונק באחד השדיים או בשניהם. תינוקות עשויים לדרוש 5 עד 10 דקות מכל צד ככל שהם מתבגרים ונעשים מיומנים יותר בהנקה.

נסה לתת לכל שד פרק זמן שווה להניק במשך היום על ידי החלפת שדיים. זה עוזר לשמור על ייצור החלב שלך בשני השדיים ומונע ספיקה לא נוחה.

תינוקות מעדיפים לצרוך יותר מהרגיל בתקופות של גדילה מהירה (המכונה קפיצות גדילה). במשך ששת החודשים הראשונים, מומחים מייעצים אך ורק להניק תינוקות. אם ההנקה מועילה גם לך וגם לתינוקך, תוכל להמשיך לעשות זאת עד גיל 12 חודשים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן