דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן אפשר להשאיר בשר קפוא במקפיא?

כמה זמן אפשר להשאיר בשר קפוא במקפיא?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר להשאיר בשר קפוא במקפיא?

מה זה בשר קפוא?

בשר קפוא הוא כל סוג של בשר שאוחסן בטמפרטורה מתחת ל-0°C (32°F). זה כולל בשר בקר, חזיר, עופות ופירות ים. הקפאת בשר היא דרך מצוינת לשמר אותו לפרקי זמן ארוכים יותר, מכיוון שהיא מונעת צמיחה של חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים שעלולים לגרום למחלות הנישאות במזון.

כמה זמן אפשר להשאיר בשר קפוא במקפיא?

ניתן להשאיר בשר קפוא במקפיא עד שישה חודשים. עם זאת, חשוב לציין שאיכות הבשר עלולה להתחיל לרדת לאחר זמן זה. אם אתם מתכננים לאחסן בשר יותר מחצי שנה, עדיף להקפיא אותו באריזות אטומות בוואקום או במקפיא עמוק.

כיצד לאחסן בשר קפוא

בעת אחסון בשר קפוא, חשוב לשמור אותו בטמפרטורה עקבית. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון בשר קפוא היא 0°F (-18°C). חשוב גם לוודא שהבשר מאוחסן בכלי או בשקית אטומה כדי למנוע צריבה במקפיא.

טיפים לאחסון בשר קפוא

בעת אחסון בשר קפוא, חשוב לעקוב אחר העצות הבאות:

  • סמן את האריזות בתאריך שהן הוקפאו.
  • אחסן את הבשר בחלק הקר ביותר של המקפיא.
  • שמור על טמפרטורת המקפיא על 0°F (-18°C).
  • שמור את האריזות סגורות היטב כדי למנוע צריבה במקפיא.
  • השתמשו תחילה באריזות הבשר הישנות ביותר.

הפשרת בשר קפוא

כשמוכנים להשתמש בבשר קפוא, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר קפוא היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יאפשר לבשר להפשיר לאט ואחיד. ניתן גם להפשיר בשר קפוא במים קרים, אך יש להשתמש בשיטה זו רק אם מתכננים לבשל את הבשר מיד לאחר ההפשרה.

שאלות ותשובות

האם אפשר להקפיא מחדש בשר מופשר?

לא, אסור להקפיא מחדש בשר מופשר. לאחר שהבשר הופשר, יש לבשלו ולאכול תוך יומיים.

האם אפשר להקפיא בשר מבושל?

כן, אתה יכול להקפיא בשר מבושל. ניתן לשמור בשר מבושל במקפיא עד שלושה חודשים. חשוב לוודא שהבשר המבושל מאוחסן בכלי אטום או בשקית כדי למנוע צריבה במקפיא.

האם אפשר להקפיא בשר נא?

כן, אתה יכול להקפיא בשר נא. ניתן לשמור בשר נא במקפיא עד שישה חודשים. חשוב לוודא שהבשר הנא מאוחסן בכלי או בשקית אטומה כדי למנוע צריבה במקפיא.

סיכום

בשר קפוא יכול להיות דרך מצוינת לשמר אותו לפרקי זמן ארוכים יותר. עם זאת, חשוב לאחסן את הבשר כראוי ולהשתמש בו במסגרת הזמן המומלצת. אם אינכם בטוחים כמה זמן ניתן לאחסן בשר קפוא, עדיף לבדוק את התווית על האריזה או להתייעץ עם מומחה לבטיחות מזון. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן