דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן אסור לאכול אחרי מילוי לבן? | מדריך טיפולי שיניים

כמה זמן אסור לאכול אחרי מילוי לבן? | מדריך טיפולי שיניים

כמה זמן אסור לאכול אחרי מילוי לבן? | מדריך טיפולי שיניים

צרו איתנו קשר

מה זה מילוי לבן?

סתימה לבנה היא סוג של שיקום שיניים המשמש לתיקון שן שנפגעה עקב ריקבון, סדקים או שברים. חומר המילוי הוא שרף מרוכב העשוי משילוב של חלקיקי פלסטיק וזכוכית. החומר הזה מותאם לצבע השן שלך כך שהוא משתלב עם שאר החיוך שלך.

נושאים קשורים:

 

למה אני צריך מילוי לבן?

סתימות לבנות משמשות לשיקום החוזק והתפקוד של שן פגומה. הם יכולים לשמש גם לשיפור מראה השן. ניתן להשתמש בסתימות לבנות כדי להשלים רווחים בין השיניים ולכסות שינוי צבע. החומר חזק ועמיד ויכול להחזיק מעמד שנים רבות בטיפול נאות.

כמה זמן אסור לאכול אחרי מילוי לבן?

חשוב להמתין לפחות 24 שעות לאחר קבלת מילוי לבן לפני האכילה. הסיבה לכך היא שחומר השרף המרוכב צריך זמן להתקבע ולהתקשות. אכילה מוקדמת מדי עלולה לגרום למילוי לצאת או להתרופף. אם אוכלים משהו מוקדם מדי, זה יכול גם לגרום לרגישות וכאבים באזור.

מאילו מאכלים עלי להימנע לאחר מילוי לבן?

עדיף להימנע ממזונות קשים, פריכים או לעיסים לפחות 24 שעות לאחר קבלת מילוי לבן. סוגי מזונות אלו עלולים להפעיל לחץ על המילוי ולגרום לו לצאת או להתרופף. עדיף גם להימנע ממזונות ומשקאות חומציים, כגון פירות הדר, קפה וסודה, למשך 24 שעות לפחות. החומצה עלולה לגרום למילוי להתרופף ועלולה גם לגרום לרגישות.

איך אוכל לטפל במילוי הלבן שלי?

חשוב לדאוג למילוי הלבן שלך כדי להבטיח שהוא יחזיק לאורך שנים רבות. הקפד לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי פעמיים ביום ובקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות. הימנע משימוש בשיניים כדי לפתוח אריזות או לנגוס בחפצים קשים. אם אתה חווה כאב או רגישות כלשהי, פנה מיד לרופא השיניים שלך.

מהם היתרונות של סתימות לבנות?

סתימות לבנות הן דרך מצוינת לשחזר את החוזק והתפקוד של שן פגומה. הם גם יותר אסתטיים מאשר סתימות מתכת מסורתיות. סתימות לבנות הן גם עמידות יותר ויכולות להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול נאות. הם גם פחות פולשניים מאשר סוגים אחרים של טיפולי שיניים.

סיכום

סתימות לבנות הן דרך מצוינת לשקם שן פגומה ולשפר את מראה החיוך שלך. חשוב להמתין לפחות 24 שעות לפני האכילה לאחר קבלת מילוי לבן. הימנע ממזונות קשים, פריכים או לעיסים וממזונות ומשקאות חומציים למשך 24 שעות לפחות. טיפול בסתימה הלבנה שלך וביקור קבוע אצל רופא השיניים שלך יכול לעזור לו להחזיק מעמד במשך שנים רבות. למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן