דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי החזרה אפשר לעשות בדיקת הריון?

כמה זמן אחרי החזרה אפשר לעשות בדיקת הריון?

צרו איתנו קשר

מתי לעשות בדיקת הריון

ביצוע בדיקת הריון יכולה להיות חוויה מרגשת, אך מורטת עצבים. אם את מנסה לברר אם את בהריון, אולי את תוהה כמה זמן אחרי ההחזרה תוכלי לעשות בדיקת הריון. חשוב להבין את התזמון של בדיקת הריון ומתי לבצע אותה.

תוך כמה זמן אפשר לעשות בדיקת הריון?

הזמן המדויק ביותר לבצע בדיקת הריון הוא לאחר איחור במחזור. רוב בדיקות ההריון הביתיות נועדו לזהות את נוכחותו של הורמון ההריון, גונדוטרופין כוריוני אנושי (hCG), בשתן שלך. הורמון זה מיוצר על ידי השליה זמן קצר לאחר שהעובר נצמד לדופן הרחם.

עד כמה בדיקות הריון מדוייקות?

בדיקות הריון הן בדרך כלל מאוד מדויקות, אבל יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. הדיוק של בדיקת הריון תלוי במועד בו את לוקחת אותה, עד כמה הבדיקה רגישה, וכיצד את מפרשת את התוצאות. רוב בדיקות ההריון הביתיות מדויקות ב-99% כשהן נלקחות ביום שבו אמורה להגיע המחזור. עם זאת, אם תבצע את הבדיקה מוקדם מדי, אתה עלול לקבל תוצאה שלילית כוזבת. זה אומר שהבדיקה תראה שאת לא בהריון, למרות שאת.

מתי לעשות בדיקת מעקב

אם את עושה בדיקת הריון ביתית ומקבלת תוצאה שלילית, אך עדיין חושבת שאת בהיריון, מומלץ לבצע בדיקת המשך. עדיף להמתין מספר ימים לפני ביצוע בדיקת המעקב כדי לאפשר לרמות ה-hCG לעלות. אם את עוברת את בדיקת המעקב והתוצאות עדיין שליליות, אבל את עדיין חושבת שאת בהיריון, מומלץ לפנות לרופא. הם יכולים לבצע בדיקת דם כדי לקבוע אם את בהריון.

סיכום

אם את מנסה לברר אם את בהריון, חשוב להבין את התזמון של בדיקת הריון ומתי לקחת אותה. הזמן המדויק ביותר לבצע בדיקת הריון הוא לאחר איחור במחזור. רוב בדיקות ההריון הביתיות מדויקות ב-99% כשהן נלקחות ביום שבו אמורה המחזור שלך. אם את עושה בדיקת הריון ביתית ומקבלת תוצאה שלילית, אך עדיין חושבת שאת בהיריון, מומלץ לבצע בדיקת המשך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן