דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון אם זה בן או בת?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון אם זה בן או בת?

2023-05-28 05:49:00+02:00

צרו איתנו קשר

מהם הסימנים להריון?

כאשר אתה מנסה לקבוע אם אתה בהריון, ישנם כמה סימנים שכדאי לך להיזהר מהם. הסימנים הנפוצים ביותר להריון הם החמצת מחזור, בחילות, עייפות ורגישות בחזה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לאשר את החשדות שלך.

איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

הדרך המדויקת ביותר לקבוע אם את בהריון היא לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון מודדות את רמות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן שלך. אם רמות ה-hCG גבוהות מספיק, זה סימן שאת בהריון.

איך אתה יכול לדעת אם זה בן או בת?

לאחר שאישרת שאתה בהריון, ייתכן שאתה תוהה אם יש לך בן או בת. למרבה הצער, אין דרך בטוחה לקבוע את מינו של תינוקך עד שיש לך אולטרסאונד. עם זאת, יש כמה שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לנסות לחזות את מין התינוק שלך.

סיפורי נשים ישנות

אחת השיטות הפופולריות ביותר לניבוי המין של תינוקך היא להשתמש בסיפורי נשים זקנות. אלו אמונות מסורתיות שעברו מדור לדור. כמה מסיפורי הזקנות הפופולריים ביותר כוללים את צורת גבשושית התינוק שלך, מיקום התינוק שלך ברחם וקצב הלב של תינוקך.

אולטרסאונד

הדרך המדויקת ביותר לקבוע את מין התינוק שלך היא לבצע אולטרסאונד. במהלך האולטרסאונד, הרופא שלך יוכל לראות את איברי המין של תינוקך ולקבוע אם מדובר בבן או בת. אולטרסאונד נעשה בדרך כלל בין 18 ל-20 שבועות של הריון.

בְּדִיקַת מֵי שָׁפִיר

בדיקת מי שפיר היא הליך המשמש לבדיקת מומים גנטיים בעובר. במהלך ההליך נלקחת דגימה של מי השפיר ונבדקת לאיתור מומים כרומוזומליים. המדגם יכול לשמש גם כדי לקבוע את מין התינוק.

בדיקת דם

בדיקת דם יכולה לשמש גם כדי לקבוע את מין התינוק שלך. הבדיקה מודדת את רמות שני ההורמונים בדם: hCG ו-PAPP-A. אם רמות ה-hCG גבוהות מרמות ה-PAPP-A, סימן שיש לך ילדה. אם רמות ה-PAPP-A גבוהות מרמות ה-hCG, סימן שיש לך ילד.

סיכום

אם את מנסה לקבוע אם את בהריון ואם מדובר בבן או בת, יש כמה שיטות שבהן תוכל להשתמש. הדרך המדויקת ביותר לקבוע את מין התינוק שלך היא לבצע אולטרסאונד. אתה יכול גם להשתמש בסיפורי נשים זקנות, בדיקת מי שפיר ובדיקת דם כדי לנסות לחזות את מין התינוק שלך. למידע נוסף על הריון וקביעת מגדר, תוכל לבקר בדף ויקיפדיה זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן