דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן אדוויל משפיע?

כמה זמן אדוויל משפיע?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אדוויל משפיע?

מה זה אדוויל?

אדוויל הוא משכך כאבים פופולרי ללא מרשם. זוהי תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) המשמשת להפחתת כאב, דלקת וחום. אדוויל הוא שם המותג של איבופרופן, תרופה הזמינה בטבליות ובצורת נוזל. הוא זמין גם במגוון עוצמות, כולל 200, 400 ו-600 מיליגרם.

כמה זמן לוקח לאדוויל לעבוד?

לאדוויל בדרך כלל לוקח בערך 20 דקות להתחיל לעבוד. עם זאת, יכול לקחת עד שעה עד שההשפעה המלאה תורגש. משך הזמן שלוקח לאדוויל לעבוד יכול להשתנות בהתאם לאדם ולמינון.

איך לקחת אדוויל

יש ליטול את אדוויל עם אוכל או חלב כדי להפחית את הסיכון לקלקול קיבה. חשוב ליטול את התרופה לפי ההוראות על האריזה או לפי מרשם הרופא. אין ליטול יותר מהמינון המומלץ.

תופעות לוואי של אדוויל

אדוויל עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל קלקול קיבה, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם לגרום לנמנום, סחרחורת וכאבי ראש. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, הפסק ליטול אדוויל ופנה לרופא שלך.

כיצד להשתמש באדוויל בבטחה

אין ליטול את אדוויל במשך יותר מ-10 ימים, אלא אם כן הורה הרופא שלך. זה גם לא צריך להילקח אם יש לך היסטוריה של כיבי קיבה, מחלת כליות או מחלת כבד. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת אדוויל אם את בהריון, מניקה או נוטלת תרופות אחרות.

דעה אישית

אדוויל הוא משכך כאבים נהדר ללא מרשם שיכול לספק הקלה בכאבים, דלקות וחום. חשוב לקחת את זה לפי ההוראות ולדבר עם הרופא שלך לפני נטילתו אם יש לך מצב בריאותי בסיסי. לאדוויל בדרך כלל לוקח בערך 20 דקות להתחיל לעבוד, אבל זה יכול לקחת עד שעה עד שההשפעה המלאה מורגשת. חשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של Advil ולהפסיק לקחת אותו אם אתה חווה אחת מהן. למידע נוסף על Advil, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן