דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מחזיק אדוויל?

כמה זמן מחזיק אדוויל?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק אדוויל?

מה זה אדוויל?

אדוויל הוא משכך כאבים פופולרי ללא מרשם המשמש לטיפול בכאב קל עד בינוני, דלקת וחום. זוהי תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) הזמינה בטבליות ובצורת נוזל. אדוויל הוא שם המותג של איבופרופן, תרופה הזמינה גם בצורה גנרית.

איך אדוויל עובד?

אדוויל פועל על ידי חסימת ייצור של כימיקלים מסוימים בגוף הגורמים לדלקת וכאב. זה גם מפחית חום על ידי פעולה על ההיפותלמוס, חלק במוח המווסת את טמפרטורת הגוף.

מהן תופעות הלוואי של אדוויל?

אדוויל עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל קלקול קיבה, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם לגרום לסחרחורת, ישנוניות וכאבי ראש. שימוש ארוך טווח באדוויל עלול להוביל לנזק לכליות ולכבד, כמו גם לסיכון מוגבר להתקף לב ושבץ מוחי.

כמה זמן מחזיק אדוויל?

אדוויל נמשך בדרך כלל ארבע עד שש שעות. ניתן להרגיש את ההשפעות של אדוויל תוך 30 דקות מנטילת התרופה. עם זאת, זה יכול לקחת עד שעתיים עד שההשפעה המלאה תורגש.

כמה אדוויל אני צריך לקחת?

המינון המומלץ של Advil הוא 200 עד 400 מיליגרם (מ"ג) כל ארבע עד שש שעות, עד למקסימום של 1,200 מ"ג ליום. חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה ולא ליטול יותר מהמינון המומלץ. נטילת יותר מדי אדוויל עלולה להוביל לתופעות לוואי חמורות.

מתי כדאי לי לקחת אדוויל?

יש ליטול אדוויל רק כאשר יש צורך להקלה על כאב, דלקת או חום. אין לקחת את זה על בסיס קבוע. אם אתה נוטל אדוויל למצב ארוך טווח, חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של נטילת התרופה.

האם אני יכול לקחת אדוויל עם תרופות אחרות?

אדוויל יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות, כולל מדללי דם, תרופות נוגדות דיכאון ומשתנים. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת אדוויל אם אתה נוטל תרופות אחרות.

סיכום

אדוויל הוא משכך כאבים פופולרי ללא מרשם שיכול לשמש לטיפול בכאב קל עד בינוני, דלקת וחום. זה בדרך כלל נמשך ארבע עד שש שעות ואין ליטול אותו על בסיס קבוע. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולדבר עם הרופא שלך לפני נטילת אדוויל אם אתה נוטל תרופות אחרות. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן