דף הבית » לא ידעתי » ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

צרו איתנו קשר

. ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית ממשלתית המספקת סיוע כספי לאנשים שהם בפנסיה, נכים או שאינם מסוגלים לעבוד בדרך אחרת. התכנית ממומנת על ידי מיסים שמשלמים מעסיקים ועובדים, ומנוהלת על ידי המוסד לביטוח לאומי. התכנית מעניקה מגוון הטבות, לרבות קצבאות פרישה, קצבאות נכות, קצבאות שאירים ועוד. קצבאות הביטוח הלאומי מבוססות על השתכרותו של אדם במהלך חייו, וסכום הכסף שהוא יכול לקבל תלוי בסכום ששילם למערכת.

כמה זמן אתה יכול לשמור כסף בחשבון?

סכום הכסף שתוכל לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך תלוי בסוג הקצבה שאתה מקבל. לדוגמה, אם אתה מקבל הטבות פרישה, אתה יכול לשמור עד $2,000 בחשבון שלך בכל זמן נתון. אם אתה מקבל קצבאות נכות, אתה יכול לשמור עד $3,000 בחשבון שלך. בנוסף, המינהל לביטוח לאומי קבע מגבלות על כמה כסף אתה יכול למשוך מחשבונך בכל חודש. לדוגמה, אם אתה מקבל הטבות פרישה, אתה יכול למשוך עד $1,500 לחודש. אם אתה מקבל קצבאות נכות, אתה יכול למשוך עד $2,000 לחודש.

מה קורה אם אתה עובר את הגבול?

אם תחרוג מהמגבלה של כמה כסף תוכל לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך, המוסד לביטוח לאומי ינקוט בפעולה. בהתאם למצב, המוסד לביטוח לאומי עשוי להפחית את הקצבאות שלך או אפילו להשעות אותן כליל.

הפחתה בהטבות

אם תחרוג מהמגבלה של כמה כסף תוכל לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך, המוסד לביטוח לאומי עשוי להפחית את ההטבות שלך. המשמעות היא שסכום הכסף שתקבל בכל חודש יקטן.

השעיית הטבות

אם תחרוג מהמגבלה של כמה כסף תוכל לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך, המוסד לביטוח לאומי עשוי להשעות את ההטבות שלך. המשמעות היא שלא תקבלו עוד כסף מהמוסד לביטוח לאומי עד שתקטינו את סכום הכסף בחשבונכם עד הקצה.

השוואה מהירה

סוג הטבה סכום מקסימלי בחשבון מקסימום משיכה לחודש
פרישה לגמלאות $2,000 $1,500
נָכוּת 3,000 דולר $2,000

מה אם אתה צריך יותר כסף?

אם אתה צריך יותר כסף ממה שמותר לך לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך, יש אפשרויות אחרות זמינות. לדוגמה, ייתכן שתוכל לקחת הלוואה או לקבל משרה חלקית.

סיכום

ביטוח לאומי הוא תוכנית ממשלתית המספקת סיוע כספי לאנשים שהם בפנסיה, נכים או שאינם מסוגלים לעבוד בדרך אחרת. סכום הכסף שתוכל לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך תלוי בסוג הקצבה שאתה מקבל. אם תחרוג מהמגבלה של כמה כסף תוכל לשמור בחשבונך, המוסד לביטוח לאומי עשוי להפחית או להשעות את ההטבות שלך. אם אתה צריך יותר כסף ממה שמותר לך לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלך, יש אפשרויות אחרות זמינות. למידע נוסף על ביטוח לאומי, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן