דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לאחר קבלת ביטוח לאומי ניתן להגיש בקשה נוספת?

כמה זמן לאחר קבלת ביטוח לאומי ניתן להגיש בקשה נוספת?

צרו איתנו קשר

כמה זמן לאחר קבלת ביטוח לאומי ניתן להגיש בקשה נוספת?

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת סיוע כספי לאנשים שהם בפנסיה, נכים או שאינם מסוגלים לעבוד בדרך אחרת. הוא ממומן על ידי מיסי שכר ומנוהל על ידי הרשות לביטוח לאומי (SSA). הטבות ביטוח לאומי זמינות הן לאזרחי ארה"ב והן למהגרים חוקיים העומדים בדרישות זכאות מסוימות.

סוגי קצבאות ביטוח לאומי

ישנם מספר סוגים של הטבות זמינות לביטוח לאומי, כולל:

  • הטבות פרישה: אלו זמינות לאנשים שהגיעו לגיל 62 ומעלה.
  • קצבאות נכות: אלו זמינות לאנשים שאינם מסוגלים לעבוד עקב מוגבלות פיזית או נפשית.
  • קצבאות שאירים: אלה זמינים לבני משפחה שנותרו בחיים של אדם שנפטר שקיבל קצבאות ביטוח לאומי.
  • הכנסה בטחונית משלימה (SSI): זוהי תוכנית מבוססת צרכים המספקת סיוע כספי לאנשים קשישים, עיוורים או נכים ובעלי הכנסה ומשאבים מוגבלים.

השוואה מהירה

סוג ההטבה דרישות זכאות
הטבות פרישה גיל 62 ומעלה
הטבות לנכים חוסר יכולת לעבוד עקב מוגבלות פיזית או נפשית
הטבות לניצולים בני משפחה שנותרו בחיים של אדם שנפטר שקיבל קצבאות ביטוח לאומי
הכנסה בטחונית משלימה (SSI) קשישים, עיוורים או נכים בעלי הכנסה ומשאבים מוגבלים

כמה זמן לאחר קבלת ביטוח לאומי ניתן להגיש בקשה נוספת?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג קצבת הביטוח הלאומי שאתה מקבל. באופן כללי, אם אתה מקבל הטבות פרישה, אתה יכול להגיש בקשה שוב לאחר פרק זמן מסוים. לקבלת קצבאות נכות, תוכל להגיש בקשה נוספת לאחר פרק זמן מסוים, אך רק אם חל שיפור במצבך. לקבלת קצבאות שאירים, ניתן להגיש בקשה נוספת לאחר פרק זמן מסוים, אך רק אם חל שיפור במצבו של הנפטר.

הטבות פרישה

אם אתה מקבל קצבאות פרישה, תוכל להגיש בקשה נוספת לאחר פרק זמן מסוים. באופן כללי, אתה יכול להגיש בקשה חוזרת לקבלת הטבות פרישה לאחר חמש שנים. עם זאת, אם אתה מקבל קצבאות ביטוח לאומי (SSDI), אתה יכול להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות פרישה לאחר שנתיים.

הטבות לנכים

אם אתם מקבלים קצבאות נכות, תוכלו לבקש אותן שוב לאחר פרק זמן מסוים, אך רק אם חל שיפור במצבכם. באופן כללי, ניתן להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות נכות לאחר שנתיים. עם זאת, אם אתה מקבל קצבאות ביטוח לאומי (SSDI), אתה יכול להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות נכות לאחר שנה.

הטבות לניצולים

אם אתה מקבל קצבאות שאירים, תוכל להגיש בקשה נוספת לאחר פרק זמן מסוים, אך רק אם חל שיפור במצבו של הנפטר. באופן כללי, ניתן להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבת שאירים לאחר שנתיים. עם זאת, אם אתה מקבל קצבאות ביטוח לאומי (SSDI), אתה יכול להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות שארים לאחר שנה.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להגיש בקשה לקצבאות ביטוח לאומי יותר מפעם אחת?

כן, אתה יכול להגיש בקשה לקצבאות ביטוח לאומי יותר מפעם אחת, בהתאם לסוג הקצבה שאתה מקבל. באופן כללי, ניתן להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות פרישה לאחר חמש שנים, קצבאות נכות לאחר שנתיים וקצבת שאירים לאחר שנתיים. עם זאת, אם אתה מקבל קצבאות ביטוח לאומי (SSDI), אתה יכול להגיש בקשה מחדש לכל אחת מהטבות אלה לאחר שנה.

מה קורה אם אבקש מחדש את קצבאות הביטוח הלאומי?

אם תגיש בקשה חוזרת לקבלת הטבות לביטוח לאומי, המינהל לביטוח לאומי (SSA) יבדוק את בקשתך ויקבע אם אתה זכאי להטבות. אם תימצא זכאי, תקבל את אותו כמות הטבות כפי שקיבלת בעבר. עם זאת, אם יימצא שאינך זכאי, לא תקבל הטבות.

האם אוכל לקבל הטבות בביטוח הלאומי אם אינני אזרח ארה"ב?

כן, אתה יכול לקבל הטבות בביטוח הלאומי אם אינך אזרח ארה"ב. עם זאת, עליך לעמוד בדרישות זכאות מסוימות, כגון היותך מהגר חוקי ועבדת בארה"ב במשך תקופה מסוימת.

סיכום

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת סיוע כספי לאנשים שהם בפנסיה, נכים או שאינם מסוגלים לעבוד בדרך אחרת. ישנם מספר סוגים של קצבאות ביטוח לאומי זמינות, כולל קצבאות פרישה, קצבאות נכות, קצבאות שאירים והכנסה משלימה מביטוח לאומי (SSI). באופן כללי, ניתן להגיש בקשה חוזרת לקבלת קצבאות פרישה לאחר חמש שנים, קצבאות נכות לאחר שנתיים וקצבת שאירים לאחר שנתיים. עם זאת, אם אתה מקבל קצבאות ביטוח לאומי (SSDI), אתה יכול להגיש בקשה מחדש לכל אחת מהטבות אלה לאחר שנה. אתה יכול גם לקבל הטבות לביטוח לאומי אם אינך אזרח ארה"ב, אך עליך לעמוד בדרישות זכאות מסוימות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן