דף הבית » לא ידעתי » ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

צרו איתנו קשר

. ביטוח לאומי: כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת הטבות לאנשים פנסיונרים ונכים. הוא ממומן באמצעות מיסי שכר ומנוהל על ידי המוסד לביטוח לאומי. התוכנית נועדה לספק ביטחון כלכלי לאנשים שאינם מסוגלים לעבוד עקב גיל, מוגבלות או נסיבות אחרות.

איך עובד הביטוח הלאומי?

ביטוח לאומי פועל על ידי מתן הטבות לאנשים שגמלאים או נכים. ההטבות מבוססות על כמות הכסף שאדם הרוויח במהלך חייו. סכום הכסף שמקבל אדם נקבע לפי כמות הכסף שהוא שילם למערכת.

הטבות פרישה

הטבות פרישה זמינות לאנשים שהגיעו לגיל 62 ומעלה. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס על כמות הכסף שהוא שילם למערכת. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס גם על מספר השנים בהן עבד.

הטבות לנכים

קצבאות נכות זמינות לאנשים שאינם יכולים לעבוד עקב מוגבלות. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס על כמות הכסף שהוא שילם למערכת. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס גם על חומרת נכותו.

הטבות לניצולים

הטבות לשאירים זמינות לאנשים שאיבדו בן זוג או הורה. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס על סכום הכסף שהאדם הנפטר שילם למערכת. סכום הכסף שמקבל יחיד מבוסס גם על מספר השנים שהאדם המנוח עבד.

כמה זמן אתה יכול להחזיק כסף בחשבון?

סכום הכסף שאדם יכול לשמור בחשבון הביטוח הלאומי שלו נקבע לפי סכום הכסף שהוא שילם למערכת. בדרך כלל, אנשים יכולים לשמור כסף בחשבון שלהם כל עוד הם מקבלים הטבות. עם זאת, אנשים יכולים גם לבחור למשוך כסף מחשבונם בכל עת.

השוואה מהירה

סוג ההטבה דרישת גיל סכום כסף שהתקבל
פרישה לגמלאות 62+ מבוסס על סכום ששולם למערכת ומספר שנות עבודה
נָכוּת אין דרישת גיל מבוסס על סכום ששולם למערכת וחומרת הנכות
ניצול אין דרישת גיל מבוסס על סכום ששולם למערכת על ידי נפטר ומספר שנות עבודה

סיכום

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת הטבות לאנשים פנסיונרים ונכים. סכום הכסף שמקבל אדם מבוסס על כמות הכסף שהוא שילם למערכת. בדרך כלל, אנשים יכולים לשמור כסף בחשבון הביטוח הלאומי שלהם כל עוד הם מקבלים הטבות. עם זאת, אנשים יכולים גם לבחור למשוך כסף מחשבונם בכל עת. למידע נוסף על ביטוח לאומי, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן